Stap 13: Vinden de tetraëder
We moeten zitten kundig voor 3 van de randen te verwijderen zodat we hen met een gebogen rand vervangen kunnen. Daarvoor gaan we gebruik van de opdracht van het segment, maar we willen eerst moet maken van oppervlakken die we gebruiken kunnen om het object. De oppervlakken moeten worden gesitueerd op hetzelfde vlak als de gezichten van de tetraëder we in het begin, maakten dus in plaats van 4 nieuwe oppervlakken van kras wij van de tetraëder gezichten in oppervlakken draaien kunnen maar eerst moeten we de solid verbergen. Om dit te doen, selecteert u het object vervolgens Klik met de rechtermuisknop en selecteer "isoleren" en kies "objecten verbergen" en alles wat u moet hebben is de oorspronkelijke tetraëder. Ook moeten we de oorspronkelijke driehoek verwijderen en het vervangen van lijnen dus kunnen we de gezichten:
1) Selecteer de basis driehoek en druk op delete.
2) type: lijn [enter] / / de regel functie aanroepen.
3) Klik op een van de basis hoeken dan een ander dan de laatste.
Nu hebben we een tetraëder hebben wij de gezichten omzetten in oppervlakken:
1) type: planesurf [enter] / / de planesurf-opdracht wordt aangeroepen.
2) type: object [enter] / / geeft aan dat er een object dat u wilt converteren naar een oppervlak.
3) Selecteer 3 randen van een gezicht [enter].
4) Herhaal deze stap voor alle vier gezichten / / gebruik shift een de scroll-wiel om de baan van eerste ronde.