Stap 14: Schaal de gezichten
De solid die wij hoeft te schalen van de gezichten, omdat het deel dat we willen slice groter dan de gezichten van onze tetraëder is slice. We gebruiken de schaal opdracht hen om groter te maken:
1) type: schaal [enter] / / de schaal opdracht wordt aangeroepen.
2) Selecteer een van de gezichten [enter] / / definieert het gezicht die u wilt schalen.
3) Klik op het centrum van het gezicht [enter] / / als de muis wordt niet uitgelijnd op het en geen blauwe cirkel wordt weergegeven, controleert u of dat 3D-object uitlijnen ingeschakeld is en dat als je rechts het klikt "centrum van gezicht module" ook op in de linkerbenedenhoek van het scherm is.
4) Klik op Doorgaan als er een vak verschijnt.
5) type: 2 [enter] / / Dit zegt u wilt de grootte te vermenigvuldigen met 2.
6) doe dit voor alle gezichten van de tetraëder.
Nu dat je hebt alle gezichten gemaakt hoe ze moeten worden dat kunnen we onze solide weer zichtbaar met behulp opnieuw door rechts te klikken en te selecteren "isoleren" en vervolgens "object isolatie".