Stap 5: Voordat we gaan 3D
Voordat we klaar met 2D zijn, wij onze vorm doormidden snijden moeten, zodat wanneer we de opdracht draaien later werkt alles boete.
Naar Snijd het in tweeën:
1) type: lijn [enter] / / de regelopdracht wordt aangeroepen.
2) Klik op het bovenste hoekpunt dan het centrum van de onderste curve [enter] / / als een groene driehoek niet wordt weergegeven in het middelpunt van de curve uw middelpunt-module is niet op. Om te schakelen op Klik met de rechtermuisknop op het object module op de bodem verlaten hoek en selecteer middelpunt.
3) type: trim [enter] / / het middelpunt opdracht wordt aangeroepen.
4) Alles selecteren door te klikken op de linker bovenhoek dan de bodem juiste hoek [enter].
5) klikt u op alles aan de ene kant van de lijn [enter].
6) verwijderen iets aan die zijde achtergelaten door erop te klikken en op delete te drukken / / u moet zitten met de helft een Reuleaux driehoek zoals in de bovenstaande afbeelding.