Stap 7: draaien
In deze stap gaan we gebruik van de opdracht draaien. De opdracht draaien maakt een solide uit een cirkelvormig pad genomen door een oppervlak.
1) type: draaien [enter] / / de draaien-opdracht wordt aangeroepen.
2) Klik het oppervlak [enter].
3) klikt u op beide uiteinden van de lijn die we daarnet / / hier zijn we het definiëren van de as it's gonna spinnen rond.
4) type: 360 [enter] / / vertellen om te doen een volledige omwenteling.
U hebt nu uw Reuleaux tetraëder. U ziet het waarschijnlijk zoals een 2D draadframe, zodat het meer realistisch Klik op 2D draadframe aan de bovenkant van uw scherm en selecteer conceptuele verlaten als u wilt uw solid draaien:
1) type: 3drotate [enter] / / de opdracht wordt aangeroepen.
2) Selecteer de hele solid door te klikken op de links boven dan rechtsboven [enter].
3) Selecteer het midden van de base / / als u het niet kunt selecteren die u wilt inschakelen van 3D-object module [enter].
4) Klik op de rode as / / dit definieert de as die u om te schakelen wilt over.
5) type 90 [enter] / / Dit zegt u wilt Draai 90 graden.