10 manieren om en potlood te gebruiken

68 manieren hergebruiken van oude recept geneeskundeflessen

68 manieren hergebruiken van oude recept geneeskundeflessen

Laten we het horen voor een beter leven door middel van geneesmiddelen. Recepten, ik bedoel. Er zijn medicijnen voor uw bloeddruk te verlagen, uw cholesterol te verlagen, verminderen van ontstekingen, blokkeren betas en genezen van die vervelende uit
Kruis slee met potlood doos!

Kruis slee met potlood doos!

Bedankt voor de tijd neemt om te lezen mijn Instructable, als je iets leren hier of als u de informatie kunt u stemmen voor mij voor de wedstrijden overwegen, I 'd really appreciate it!Onlangs was ik bezig een ander project en ik kreeg tot het punt w
Persistence of Vision (POV)-2 manieren om te spelen -

Persistence of Vision (POV)-2 manieren om te spelen -

na moe van het zoeken van POV tutorial die niet duidelijk en ingewikkeld, ik eindelijk de beste is. In dit instructable ik zal worden herscheppen van een POV (persistentie van de visie) Wand geïnspireerd door amandaghassaei de oorspronkelijke ontwerp
Hoe te groeien Aloë Vera uit een blad (en gebruiken)

Hoe te groeien Aloë Vera uit een blad (en gebruiken)

Deze tutorial zal u instrueren over hoe te groeien Aloë vera en hoe het te gebruiken. Aloë vera kan helpen u en uw huishouden of gebied. Aloë vera is de meest nuttige plant ter wereld en heeft van ten minste 6 natuurlijke antiseptica voor het doden v
Een bewegingsmelder te gebruiken voor het automatiseren van uw spookhuis

Een bewegingsmelder te gebruiken voor het automatiseren van uw spookhuis

Een van de nuttigste sensoren voor het automatiseren van een spookhuis is een bewegingssensor. Deze sensor kunt u activeren uw speciale effecten alleen wanneer een nieuwe groep mensen arriveert. Op die manier de verrassing zal niet worden geruïneerd
Schilderij van een "antieke" teken

Schilderij van een "antieke" teken

ik zal je laten zien een methode om te schilderen van de 'oude' tekenen voor je mancave of speciale gebeurtenis of ze gebruiken als illustraties in uw huis of bedrijf.Stap 1: Tools en benodigdheden 1) een teken lege, metaal of hout in wat je maat wil
Minimalistische stapelbed

Minimalistische stapelbed

Ik heb een familie die zich uitbreidt, en zoals de meeste mensen zijn we altijd op zoek naar betere manieren om onze ruimte te gebruiken.Mijn twee oudste jongens delen van een kamer, en wilde een stapelbed dus ze kon weinig verspreid, en ik was blij
Draagbare kussen/deken Set

Draagbare kussen/deken Set

deze kussen is zeer eenvoudig te maken en kan nuttig zijn in vele situaties. Het heeft een speciale zak te houden een bijpassende deken. Het oorspronkelijke idee was om iets om warm te houden bij voetbalwedstrijden; het hoofdkussen zou een zitkussen.
Draad verkenningen een la Asawa - 1e rang Tinkering - Week 6

Draad verkenningen een la Asawa - 1e rang Tinkering - Week 6

"Wire verkenningen a la Asawa" is de zesde les in een 10 week Tinkering serie aangeboden aan eerste rang studenten. Het gebruik van alledaagse materialen in open projecten, transformeren we het gewone naar het buitengewone terwijl verzorgende pr
Upcycled kerst ornament

Upcycled kerst ornament

Wat doe je met lege toilet papierrollen. Hummm... Gooi ze weg? Nee u ambachtelijke met hen... er is veel dingen kun je met lege toilet papierrollen en ik ben hier om u te tonen een op de mijne. Wanneer u klaar bent zal niemand weten dat het afkomstig
Bourbon eiken Jar Lamp

Bourbon eiken Jar Lamp

dit instructable beschrijft de stappen voor het bouwen van een eiken jar-lamp uit beide eiken hout dat ooit een gisting schip was of elke andere eiken hout dat is gedrenkt in bourbon een vergelijkbaar effect bereiken.Dit instructable is geïnspireerd
Photoshop patroon van vorm, tekst of png-bestand.

Photoshop patroon van vorm, tekst of png-bestand.

In deze tutorial zal ik u tonen hoe te eenvoudig patroon van uw vormen, png-bestanden of tekstlagen maken.Stap 1: voorbereidingAllereerst moet u een nieuw document te maken in Photoshop.Ga naar bestand - nieuwe en maak een nieuw document met de volge
Zonne-energie systeem met Up-fietste componenten.

Zonne-energie systeem met Up-fietste componenten.

Omvang van Project.Het doel van dit project is te monteren en installeren van een stand alleen zonne-energie systeem (foto-voltaïsche of PV). Mijn doel is om 2 LED lampen in armaturen uitvoert op mijn werkbank en kosten/bijhoudt met mijn power tool b
Coiling van een USB stekker

Coiling van een USB stekker

dit is een makkelijke manier om netjes omhoog koord dat te lang zijn of in de weg. Ideaal voor de auto of het Bureau.Stap 1: materialen USB-kabel voor uw apparaat (Got mij op Dollar-boom)PotloodFöhnTapeStap 2: Inwikkeling het snoer Beginnen aan het e
Spectrometer/LED-array gebruikmakend van Charlieplexed LED's

Spectrometer/LED-array gebruikmakend van Charlieplexed LED's

In dit instructable we bouwen een array van LED's die vervolgens kan worden gecontroleerd met een Arduino, of elke andere AVR-gebaseerde microcontroller, Raspberry Pi en/of wat je wilt. Wij bouwen gewoon de tool hier en kunt u het toepassen als u wil
6 voordelen van kokosolie │ haren, huid, ogen + meer

6 voordelen van kokosolie │ haren, huid, ogen + meer

In deze video, zal ik u vertellen de 6 manieren waarop ik kokosolie gebruiken voor ogen, huid, schoonheid, eczeem en meer! Zorg altijd ervoor om kokosolie extra virgin koud geperst... zijn beter voor u!Manieren waarop die ik het gebruiken:Haar masker
Hoe maak je eigen plaatsvervanger Sugru

Hoe maak je eigen plaatsvervanger Sugru

ik noem het Oogoo, een goedkope silicone klei die is gemakkelijk gemaakt. Het kan worden gebruikt als een uitstekende vervanger voor Sugru. Kan het hand gegoten of gegoten in vormen. Of, het kan worden gebruikt als een siliconen gieten. Het kan worde
10 Ongebruikelijk gebruikt voor nagellak

10 Ongebruikelijk gebruikt voor nagellak

als je iets in mij hebt flesjes nagellak opbouwen in uw bureaulade van jaren geleden.  Wat u misschien niet weet is dat er zijn tal van manieren om die nagellak te gebruiken naast alleen maar het verfraaien van uw vingers.  Hier zijn 10 nieuwe toepas
Doolhof met behulp van CNC M & G Code

Doolhof met behulp van CNC M & G Code

er zijn 2 manieren om een CNC machinete gebruiken. Model van uw ontwerp, en hebben de computer magisch omzetten in het code die de CNC-Machine kan lezen maar u niet, of leer de basics CNC M & G-code zodat u weet wat er gaande en problemen kunt oploss
Hoe maak je een gitaar te halen Apple

Hoe maak je een gitaar te halen Apple

niets meer dan schaar een kaart en licht nodig isStap 1: Vind een oude Apple iTunes kaart Heel eenvoudig niet te hard hebben alle we één tot rond ergensStap 2: Knip de appel En daar heb je het mooi en simpelStap 3: bedrijf Er zijn verschillende manie