Stap 18: Assembleren 3D-modellen: deel 2 - het combineren van schouders en ogen
Samenvatting van de opdrachten te gebruiken in deze stap:
- "Offset vliegtuig" in "Bouwnijverheid" markering Menu
- "Cilinder" in het "Primitief" markering Menu of emmer.
- "Combineren" functie in het Menu "Create" markering
En dit zijn de stappen:
1. Verberg de "Oren" en "Hands" solide modellen.
2. Selecteer de rand van de "weergave Cube" tussen voorkant en rechts en draai de weergave zoals.
3. Selecteer "Offset vliegtuig" pil "Bouwnijverheid" markering Menu.
4. laat de "Workplane" zoals het is, door druk op Enter toets of klik met de rechtermuisknop.
5. Gebruik de knop van de muis Scroll (midden) om de objecten dichter in de viewport verplaatsen.
6. Selecteer "Cilinder" pil menu "Primitief" markering.
7. Selecteer nieuwe "Workplane" we zojuist hebt gemaakt.
8. Geef het middelpunt van de cilinder op -16 en 4 mm.
9. Geef de straal van de cilinder tot 1.5mm
10. Sleep de bi-directionele pijl omlaag om de hoogte van de cilinder tot 8mm te geven
11. rechts klikken met de muis om markering Menu, en selecteer "Repeat.." pil. cilinder opnieuw maken.
12. Geef het middelpunt van de cilinder op 7 en 4 mm.
13. Geef de straal van de cilinder tot 1.5mm
14. Sleep de bi-directionele pijl omlaag om de hoogte van de cilinder tot 8mm te geven
We hebben alle onderdelen samen schouders en ogen.
15. Selecteer een van de cilinder. Klik met de rechtermuisknop om het menu markering. Selecteer vervolgens "Solide Feature" -> "Combineren"
16. Druk op de Shift-toets ingedrukt terwijl het selecteren van alle afzonderlijke vaste onderdelen - schouders, ogen, cilinder.
17. het begaan van de opdracht, door Klik met de rechtermuisknop opnieuw. En selecteer "OK" pil.