Stap 8: Maak schouders: deel 2 - Join delen
- "Filet" pil "Create" tool in Main Tool Bar.
- "Move/draaien/schaal" pil menu
- "Mirror" functie in het Menu "Patroon" markering
- "Circle" pil "Schets" tool in Main Tool Bar.
- De pil van de "Diepte" in de "Create" gereedschap in Main Tool Bar.
- "Symmetrische" in "FreeForm" hulpprogramma in Main Tool bar of in het submenu van de "Diepte"
- "Combineren" pil "Create" tool in Main Tool Bar
En dit zijn de stappen:
1. Herhaal stap 6 tot
-"Nieuwe Component" maken-Solide model aan een browser toevoegen als linker schouder
-Maak een kopie van een schouder toevoegen een solide model aan een browser
2. Selecteer "Filet" pil in het Menu "Create" markering.
3. Selecteer de bovenste rand van het massief model.
4. Geef de straal van de filet, door de pijl bi-richting te slepen of de invoer van het toetsenbord aan de hoeveelheid 11.2 te gebruiken
5. Selecteer "Bovenaanzicht" op de "View kubus"
6. Klik met de rechtermuisknop op de schouder vast model om het Menu markering. Selecteer "Verplaatsen/draaien/schaal" pil.
7. Sleep de pijl-rechts naar-14, of-14 invoeren in het invoervak.
8. Stel de "weergave Cube" naar huis.
9. zichtbaar maken van de coördinaat oorsprong.
10. Klik met de rechtermuisknop op het solide model om het Menu markering. Selecteer vervolgens "Mirror" in de lijst "Vaste onderdelen".
11. Selecteer YZ-vlak over de coördinatie van oorsprong naar "Spiegel" de schouder.
12. rechts klikken met de muis om markering Menu, en selecteer "OK" om het plegen van de opdracht.
13. nu wij hij volledig linker- en schouders!
14. start om het teken van de "cirkel" op het "recht vliegtuig", met behulp van de pil "Circle" uit het Menu "Sketch" markering.
15. zet het midden van de cirkel op de-14 en -5.
16. het toewijzen van de straal van de cirkel als 1,5 mm
17. Selecteer de cirkel die we net gesteld. Klik met de rechtermuisknop op de cirkel om brign markering menu, en selecteer vervolgens "Diepte" pil in het menu.
18. in het submenu van de "Diepte", selecteer het vierde of rechts meeste pictogram aan de pil. Selecteer vervolgens "Symmetrische". Dit zal de cirkel in de beide richting extruderen.
19. Sleep de bidirectionele pijl (of gebruik toetsenbordinvoer) naar 4.5 eenheid.
20. Klik met de rechtermuisknop om het Menu van markering en selecteer "OK" pil daartoe de opdracht.
21. omzetten in "Bekijk kubus" TOP vliegtuig.
22. rechts klikken met de muis om het Menu "Move/draaien/schalen" markering. Sleep de pijl-omhoog om te verplaatsen van de cilinder naar ongeveer het midden van de schouder.
23. Verdraai de "weergave Cube" om de FRONT-weergave te bekijken.
24. solide model van schouder onderdeel selecteert.
25. Klik met de rechtermuisknop op het model schouder solide om markering Menu. Selecteer vervolgens "Combineren" in de lijst.
26. de cilinder, te combineren met schouder solide model selecteren
27. Klik met de rechtermuisknop muis om markering Menu, klik vervolgens op "OK" om het plegen van de opdracht.
28. nu we zowel schouders en een geëxtrudeerde gevulde cirkel "samengevoegd".
29. noem het "onderdeel" aan "Schouder"
Nadat je klaar bent met de schouders, sla het bestand.
En altijd sla het bestand vaak, dit kan voorkomen dat u vanaf nul!
Verdere studie:
Autodesk 123D - Intro te schetsen videoserie: meerdere schetsen deel 1