Stap 7: Maak schouders
- Submenu "sketch vliegtuig" in "nieuwe schets" pil menu "Sketch" markering
- Pil-functie "Draw" in "Schets" markering Menu
- Pil-functie "Repeat" in "Schets" markering Menu
- "Draaien" functie in het Menu"Create" markering
- "Snap Menu"
- Invoer van het toetsenbord
- Tekening scherm navigeren met Gereedschap Handje en muis Scroll (middelste) knop.
En dit zijn de stappen:
1. weergave van het 3D-model van schouder, dat we aan het maken bent.
2. dwarsdoorsnede of profiel van de schouder, met dimensie kunnen worden getrokken in 123D
Blijven werken aan hetzelfde bestand als in de laatste stap,
3. op het Menu "Sketch" markering nieuwe Sketch pil functie te selecteren.
4. Selecteer XZ-vlak op de coördinatie van de oorsprong of de "Front" vliegtuig (vliegtuig op XZ)
5. Stel de "Weergave Cube" aan de voorzijde-weergave.
6. het front vlak wordt weergegeven met de oorsprong is op de linker benedenhoek (rode stip).
7. Klik met de rechtermuisknop op de muis, sleept u de tekening vliegtuig dichter. Het bedrag van 0,5 tot de waarde van de module in het Menu uitlijnen weergegeven
8. Selecteer "Draw" pil in t hij "Sketch" markering Menu
9. het beginpunt instellen op 5mm en 0mm. Vervolgens tekent u de rechte lijn naar boven op 10mm lang.
10. en tekenen van een lijn die loodrecht op naar de vorige regel door loting het eindpunt aan de linkerkant, en de hoeveelheid 1.5875mm met behulp van de toetsenbordinvoer input.
11. Blijf aan de lijn trekken in opwaartse richting, met behulp van de toetsenbordinvoer in te voeren van 12,7 voor de lengte van de lijn.
12. Sleep het eindpunt van de lijn in de Y-richting (naar rechts), en voer de lengte van de lijn als 11.2mm.
13. het volgende eindpunt door omlaag te slepen, en voer 12,7 mm voor de lengte van de lijn.
14. Sleep het volgende eindpunt naar de X - richting (naar rechts), en voer de waarde van 6.6125 voor de lengte.
15. Sleep het volgende eindpunt van de lijn richting -Y-richting (naar beneden) en voer 10 voor de lengte van de lijn.
16. vervolgens worden toegevoegd aan het volgende eindpunt naar het beginpunt van het profiel.
17. nu kregen we de doorsnede van de schouder. Wij zullen vervolgens het profiel voor het maken van solide model draaien.
18. voordat we "" het profiel draaien kunnen, moeten we eerst de draaiende as trekken. Selecteer "Repeat.." pil in het Menu "Sketch" markering.
19. zet het beginpunt van de lijn op de positie van de 11.1125 en 10, met behulp van de toetsenbord-post.
20. Sleep het eindpunt van de lijn omhoog. En geef aan hoe lang voor de naar een bedrag dat u verkoos.
21. we zijn klaar met het profiel van de schouder. En klaar om te doen een "draaien" van het profiel voor het maken van solide model. Het een goed moment om het bestand nu opslaan.
22. gebruik "Weergave Cube" instellen op "Home" weergave.
23. gebruik "Pan" functie "Navigatie" Tool menu om de tekening in het midden van het scherm verplaatsen.
24. gebruik "Scrollen" muiswiel (middelste muisknop) wilt schuiven dichter.
25. Selecteer "Draaien" pil "Create" markering Menu.
26. Selecteer het profiel wanneer 123D vraagt om het, en selecteer de as van de revolutie. (Opmerking: We deden deze opdracht vóór in het oor stappen maken.)
27. Klik op de drop-down pijl naast toetsenbord invoervak, en selecteer "Full" functie in de lijst.
28. Klik met de rechtermuisknop muis buttom om markering Menu. Klik vervolgens op "OK" om vast te leggen van de opdracht.
29. hier zijn we, het onvolledige schouder. We gaan doen wat meer nabewerking Voltooi het solide model van schouder. Sla het bestand!