Stap 11: Handen: deel 3 - linker- en rechterhand
- "Nieuw onderdeel" functie in het Menu "functie Browser"
- "Kopiëren" functie in het Menu "functie Browser"
- "Plakken" functie in het Menu "functie Browser"
- "Circle" pil "Schets" tool in Main Tool Bar.
- De pil van de "Diepte" in de "Create" gereedschap in Main Tool Bar.
- "Symmetrische" in "FreeForm" hulpprogramma in Main Tool bar of in het submenu van de "Diepte"
- "Combineren" pil "Create" tool in Main Tool Bar
Voort uit de laatste stap (10).
1. kopie van het model van solide linkerhand aan "Nieuwe onderdeel" functie in de "functie Browser" (ik verhuisd mijn rechterhand te "Hand kopiëren 1",
Als u niet zeker hoe dat te doen, ga terug naar stap 6.)
Waarom moeten we dit doen? Een van de redenen is dat we ons verbergen rechterhand willen, dus het zal geen belemmering voor de weergave, terwijl we bezig bent de verbindende cilinder.
2. Verberg de rechterhand in functie Browser.
3. start om het teken van de "cirkel" op het "recht vliegtuig", met behulp van de pil "Circle" uit het Menu "Sketch" markering.
4. Stel het midden van de cirkel op 0 en -10.
5. het toewijzen van de straal van de cirkel als 2mm
6. Selecteer de cirkel die we net gesteld. Klik met de rechtermuisknop op de cirkel om brign markering menu, en selecteer vervolgens "Diepte" pil in het menu.
7. in het submenu van de "Diepte", selecteer het vierde of rechts meeste pictogram aan de pil. Selecteer vervolgens "Symmetrische". Dit zal de cirkel in de beide richting extruderen.
8. Sleep de bidirectionele pijl (of gebruik toetsenbordinvoer) naar 4.5 eenheid.
9. Klik met de rechtermuisknop om het Menu van markering en selecteer "OK" pil daartoe de opdracht.
10. unhide de Hand 1 (rechts)
11. Klik met de rechtermuisknop op het model rechterhand solide om markering Menu. Selecteer vervolgens "Combineren" in de lijst.
12. Selecteer de cilinder en de linkerhand, rechterhand solide model combineren.
13. Klik met de rechtermuisknop muis om markering Menu, klik vervolgens op "OK" om het plegen van de opdracht.
14. nu we het beide handen en een geëxtrudeerde gevulde cirkel "samengevoegd".
15. Verwijder alle geen onnodige onderdelen die geen solide model meer (dwz onderdeel 2:1 en Copy1:1 van de Hand bevatte).
Nadat je klaar bent met de schouders, sla het bestand.