Stap 16: Assembleren 3D-modellen: deel 1 - onderdelen verplaatsen
In deze oefening gaan we een heleboel te doen
- "Move" naar het uitlijnen van objecten, en
- "Draaien" terwijl het schakelen tussen
- "View", met behulp van de interactieve "weergave Cube".
En we gaan
- Verplaatsen en draaien van de schouders
- Verplaatsen en draaien van de handen
- Verplaatsen en roteren ogen
- Verplaatsen en roteren oren
Hier zijn de stappen:
1. zichtbaar maken van alle vaste modellen.
2. Selecteer "Schouder" solide Model.
3. verandering "Weergave Cube" in bovenaanzicht.
4. vlak tikken voor voeren opwaarts spijskaart markering. En selecteer "Verplaatsen/draaien/schaal" pil.
5. Sleep de pijl-omhoog naar de onderkant van het scherm of toetsenbord invoergegevens naar de waarde tot-3 mm.
6. Klik met de rechtermuisknop muisknop, en klik vervolgens op "OK" pil daartoe de opdracht.
7. Selecteer het solide model van "Hands".
8. vlak tikken voor voeren opwaarts spijskaart markering. En selecteer "Verplaatsen/draaien/schaal" pil.
9. Sleep de pijl-omhoog richting de bovenkant van het scherm of toetsenbord invoergegevens naar de waarde tot 14mm.
10. Klik met de rechtermuisknop muisknop, en klik vervolgens op "OK" pil daartoe de opdracht.
11. Selecteer de "Eyes" solide model.
12. vlak tikken voor voeren opwaarts spijskaart markering. En selecteer "Verplaatsen/draaien/schaal" pil.
13. Sleep de pijl-omhoog naar de onderkant van het scherm of toetsenbord invoergegevens naar de waarde tot-6 mm.
14. Klik met de rechtermuisknop muisknop, en klik vervolgens op "OK" pil daartoe de opdracht.
15. Selecteer de "Oren" solide model.
16. vlak tikken voor voeren opwaarts spijskaart markering. En selecteer "Verplaatsen/draaien/schaal" pil.
17. Sleep de pijl-omhoog naar de bovenkant van het scherm of toetsenbord invoergegevens naar de waarde tot 16mm. En klik met de rechtermuisknop muisknop, en klik vervolgens op "OK" pil daartoe de opdracht.
18. Draai de "weergave Cube" aan bovenaanzicht.