Stap 1: Algemene richtsnoeren
Ten eerste wil rijden van uw manipulator ontwerp, strategie niet vice versa. Wat dit betekent is dat uw manipulator de ontwerpvereisten uw team bereiken moet besloten bij de vorming van een strategie, in plaats van een strategie gebaseerd op de manipulator die u cobble samen.
Ten tweede, ontwerpen uw teams binnen. Als u weet dat u gewoon niet hebben de middelen om te bouwen van de super ingewikkeld manipulator waarvan u denkt dat elk aspect van het spel zal domineren, doe het niet! Ga voor eenvoudigere dat u bouwen kunt en echt goed een rol zal vervullen. Echter ook wees niet bang om uw team te overwinnen uw grenzen. Bijvoorbeeld, mijn team geduwd onszelf te bouwen een praktijk bot dit afgelopen jaar, en hij eindigde als echt gunstig.
Ten derde, hebben altijd actieve controle van het gamepiece. Bijvoorbeeld, als een bal moet worden vervoerd via uw robot, doe het met een transportband, niet een oprit. Als u niet de gamepiece actief beheert, zal het onvermijdelijk jam of vallen uit uw manipulator.
Ten slotte, prototyping en iteratief ontwikkelen zijn sleutel tot het opbouwen van een succesvolle manipulator. Begin met een prototype, en vervolgens iteratief verbeteren tot u klaar bent om het bouwen van een definitieve versie. Zelfs dan, op zoek naar verbeteringen dat het beter zal maken.
Photo Credit: http://www.chiefdelphi.com/media/photos/30826