maken van de juiste manipulator voor een uitdaging een van de moeilijkste onderdelen van het eerste Robotics competitie (FRC is). In mijn vier jaar als student was het altijd de grootste bij gebreke van punt van mijn team. Hoewel de spel uitdaging in FRC van jaar tot jaar verandert, zijn er vaak taken die vergelijkbaar met die van voorgaande jaren zijn. Bijvoorbeeld, had het spel van 2012, Rebound Rumble, duidelijk elementen van het spel van 2001, duivelse dynamiek, en van de 2006 spel, hoge doel. Om deze reden is het gunstig voor vertrouwd zijn met elementaire manipulator ontwerpen gebruikt in de vorige wedstrijden.
Deze tutorial zal een overzicht geven van manipulatoren gebruikte in het eerste Robotics competitie (FRC). Elke stap zal bespreken van een algemene manipulator type en bevatten voorbeelden van implementaties van de manipulator.
Deze tutorial is gemaakt door het programma van Autodesk eerste middelbare School stagiair.
Vereisten:
Een bereidheid om te leren
Photo Credit:
http://www.andymark.com/presentations-education-s/194.htm