Stap 6: Toepassen ondergrond Modifier, Export Stl
1. de ondergrond Modifier van toepassing: overschakelen naar object-modus en de ondergrond modifier, met uw gewenste aantal onderverdelingen van toepassing. U hebt nu het definitieve net gemaakt! Doe een dubbel te controleren dat alles ziet er mooi, 'z' om te zien in wire-frame-modus, die het gemakkelijker om ter plaatse raar interne functies maken zal in-/ uitschakelen.
- Raken van de SPATIEBALK en typ ' Selecteer niet variëteit,' die randen die hebben meer dan twee gezichten op hen of randen die slechts één gezicht zal markeren. Beide gevallen zal verknoeien uw mesh, dus als u sommige u moet verwijderen van de extra gezichten of vul gaten vinden. Het is veel gemakkelijker om te gaan met deze problemen voordat de modifiers zijn toegepast. Gebruik ongedaan maken om de ondergrond modifier terug.
- Type 'a' te selecteren alle hoekpunten/rand/gezichten. Overschakelen naar de modus (command-tab), gezicht raken van de SPATIEBALK en typ 'Verwijder dubbelspel' als u wilt verwijderen van alle dubbele hoekpunten. Het zal u vertellen hoeveel werden verwijderd tot aan de bovenkant. Als het zegt nul, heel mooi.
2. export Stl: exporteren vanuit Blender hit op de SPATIEBALK en typ 'export van stl.' De bestandsindeling .stl is de huidige standaard bestandsformaat voor 3d printen.