Stap 9: Uitprinten!
Voor Ember:
1. Ga naar EmberPrinter.Com en maak een account of inloggen
2. het Stl-bestand laden: yar
3. knoeien met instellingen: (zie afbeelding) de instellingen vond ik die correct functioneerden uniek naar de printer kunnen zijn ik gebruikte. Veel mensen schijnen te hebben verschillende ideeën over het omgaan met instellingen op Ember, dus zeker mijn standpunt met een korreltje zout nemen. In het algemeen heb ik gevonden dat als lagen van de afdruk lijken te zitten naar de venster hars-tray, verlaagt u de belichtingstijd van het model lagen licht, zoals door.5 seconden. Omgekeerd, als lagen zijn steeds besmeurd rond op het onderdeel, zoals een stapel kaarten verschuiven over, vergroten de blootstellingstijd. Het kan zijn dat dit idee volledig achteruit is, maar het misschien wel een plek om te beginnen.
4. check out de lagen: Blader door de beelden van de laag. Als u alleen circulaire stippen en niets dat lijkt op het model, kan het zijn dat de normalen, waarin is bepaald welke kant van de Maas is binnen of buiten, kunnen worden gespiegeld. Ga in de Blender en selecteer de Maas, gaan bewerken-modus, druk op SPATIEBALK en typ 'normale'. U kunt spiegelen normalen of ze consistent te maken. Goede normalen moet de arcering van de realistische mesh-look (ish). Als de arcering omgekeerde en wankel is suggereert dat gespiegeld normalen. Een visueel van een normale: http://en.wikipedia.org/wiki/Normal _(geometry)
4. print! Als de lagen er goed uitziet afdrukken. Als er iets mis gaat check out 3, en start met behulp van de wetenschappelijke methode om op te lossen. (dat was echt een suggestie bij mezelf).