Stap 3: Passen Subdivisie oppervlakte Modifier
1. Ondergrond Modifier toepassen: een idee van wat het uiteindelijke model eruit zal zien, een Subdivisie oppervlak modifier, die glad uit de Maas van toepassing te krijgen. Als 'merge'-het selectievakje in het deelvenster van de modifier matrix niet actief is, zal het oppervlak van de Subdivisie de elementen van de matrix te krimpen op zichzelf, verlaten van een stelletje verbroken mazen veroorzaken.
Door het veranderen van het aantal onderverdelingen in het deelvenster ondergrond modifier ('view' is het belangrijk hier) kunt u de vloeiendheid verfijnen. Met te weinig onderverdelingen kan resulteren in zichtbare facetten in de 3D-print. Hebben teveel resulteert vaak in grote aantallen van gezichten, die kunnen vertragen blender en post processing stappen. 2 of 3 is meestal goed. Als de lengte van de gezichten schalen zijn dicht bij dat de minimale lengte schalen dat de 3D-printer oplossen kan (dat wil zeggen de resolutie), dan er geen reden is om meer onderverdelingen.