Stap 4: Stollen de vorm, het toepassen van de matrix en stollen Modifiers
1. stollen Modifier toevoegen: op dit ogenblik het model is een oppervlak. Het moet een volume, vertegenwoordigd door het selectiekader oppervlak, in dit geval de Maas. Voeg de modifier verharden en koos een dikte die stevig maar niet overdreven zoekt met de 3D-printer. Omdat de matrix is schalen, kunnen functies krijgen op heel dun kan zijn.
2. juiste Modifier-volgorde verzekeren: Zorg ervoor dat de volgorde van de parameters, van boven naar beneden, is 1) Array 2) verharden 3) ondergrond. U wijzigt de volgorde die de modifiers toegepast, klikt u op de kleine witte omhoog of pijl-omlaag. Probeer de volgorde en zie hoe dat verandert de vorm. (Ik verspilde een heleboel tijd aanvankelijk omdat ik eerst had stollen en moest doen extra handmatige bewerking om te controleren of de shape had een gemeenschappelijke, samenhangende binnenkant. Soms vind ik dat het is beter om opnieuw te beginnen een model volledig wanneer ik besef dat er is een efficiëntere werkstroom!)
2. opslaan: het is uiterst nuttig voor het opslaan van een kopie van het model dat nog steeds de modifiers. Dit is hetzelfde als de genetische code van de vorm, en desgewenst ooit de vorm bewerken of zie hoe je maakte het dit bestand zullen handig.
3. de Array en stollen Modifiers toepassen: Hit 'tab' Ga naar object modus, aangezien modifiers kunnen alleen worden toegepast in de modus van het object. Klik op de knop 'Toepassen' eerst de Array, verharden. Nu wanneer u de bewerkingsmodus voor de 'cube' invoert zult u zien dat u elk hoekpunt van de shape kunt slepen.