Een van de dingen die interesseert mij het meest over Ember, is het feit dat de inputdossiers een stapel PNGs. Dit betekent dat men kan in wezen het voeden van de beelden van de printer zonder de behoefte aan solide lichaam modellering, STLs of snijden! Het is een vrij koele kant aan de machine en een die kan worden onderzocht met behulp van Processing.
Verwerking is een Java gebaseerd, opensource programmeertaal die gebruikmaakt van een grafische programmeermodel wordt gebruikt, zodat de gebruiker een gemakkelijke manier om snel te maken beelden. Dit Instructable vindt u via mijn eerste foray in met behulp van verwerking, van een eenvoudige afbeelding tekenen aan het creëren van een stapel PNGs na te bootsen haar en ze vervolgens afdrukken op Ember. Het is nogal een makkelijke taal om te gaan als u enige voorafgaande programmering ervaring hebt en er tal van online bronnen zijn die u warboel door middel van die eerste paar schetsen helpen!
Opmerking: dit Instructable allen zullen vanuit het perspectief van het gebruik van een Mac.