Creëren van uw eerste multi-touch tabel (1 / 17 stap)

Stap 1: De Planning (informatie)


Dit de langste stap voor u zal zijn, want er veel variabelen zijn te overwegen. Het allen hangt wat je doel te bereiken. Mijn tafel kost me een geschatte $2000:

  • 1. Vizio E471VLE LCD TV... ~ $600

    • Doel aankoop
  • 2. hout, schroeven, tools, en haakjes... ~ $150
    • Home Depot aankoop
  • 3. extra schroeven van home depot... $3.82
  • 4. monster 2-weg spiegel... $10.80 (helemaal niet nodig)
    • Gezocht om te experimenteren met het gebruik van een diffuser overslaan.
  • 5. LED voedingen... $134.80
    • Zij zullen komen aanbevolen als u ervoor uw passende LED reel kiest
  • 6. Acrylic.......................................................................... $492.98
    • i. Degussa ACRYLITE LED (Endlighten), blad, kleurloze 0E012 XL
    • II. Evonik Industries ACRYLITE slijtvast, blad, kleurloze 0A000 MR2
    • III. Evonik Industries ACRYLITE FF (geëxtrudeerd), blad, kleurloze 0A000 GT
  • 7. LEDs............................................................................ $216.95
    • LED verlichting wereld Flexibele IR Tri-Chip LED-Strip (We kochten de 300 LEDs in een rol van 5 meter)
    • LED verlichting wereld flexibele wit (we kregen de haspel met 150 LEDs)
  • 8. Cameras...................................................................... $239.25
    • (2) Peau Productions ontwikkelaar Camera (m12) w / 850 nm Bandfilter Filter en 2,5 mm lens.
    • USB-verlengkabel
  • 9. computer... $0,00 (gebruikt mijn vriend)

Zoals u zien kunt, zijn de specifieke kenmerken zoals in (aantal schroeven) of houtsoort weggelaten. Dit is gedaan ter bevordering van de creativiteit. Zoals mijn project een prototype was, was het ontwerp zeer eenvoudig gemaakt. Vanaf nu ben ik bezig met vermindering van de hoogte van de tabel van de eerste 3 ft tot 1-1.6 ft; Dus, geven een specificatie van de hoeveelheid hout en schroeven zou nutteloos als ik zou alleen maar leiden u besteden aan een ongepaste bedrag van geld. Had ik het project correct de eerste keer gedaan, konden we hebben gered bijna $75 op hout en schroeven alleen.

We gaan bouwen een 47" Planar infrarood gebaseerde multi-touch tabel met behulp van de techniek verspreid oppervlak verlichting (DSI). Deze techniek wordt niet aanbevolen als u lezen van objecten (die geen vingers)--ook bekend als fiducials--willen tenzij u van plan bent over het niet gebruik van de diffusive panel van het LCD-scherm. Het is ook niet het beste om bij gebruik van een LCD-scherm, maar het is het meest geschikt als gevolg van minder materialen en werk vereisen. Ik koos voor dit één vanwege het gemak.

Theorie:

Door verspreid oppervlak verlichting (DSI), plaatsen we infrarood (IR) lichtgevende dioden (LEDs) rond de randen van een speciaal type van acryl Endlighten acryl genoemd. Deze acryl is vervaardigd met speciale eigenschappen verwant aan met microscopische spiegels die het licht gelijkmatig te over het oppervlak van het acryl verdelen. Wanneer uw vinger het oppervlak raakt, het creëert een "blob" op het oppervlak--onderbreekt het de effenheid van het licht. Deze blob is dan worden gelezen door de gespecialiseerde camera en opgenomen als een"touch".

Vergelijking met PixelSense:

De eerste PixelSense gebruikt een verschillende techniek genaamd Rear-Diffused verlichting (achterzijde DI). Door Rear DI, is de maker vereist voor het gebruik van IR miniaturisten op de onderkant van het scherm. Vanwege dit is het bijna onmogelijk om te creëren met behulp van LCD's als gevolg van de IR-licht als gevolg van het achterpaneel. Dus, mensen zullen meestal gebruik een korte projectieafstand projector (meestal duurder als u wilt dat HD kwaliteit). Al met al, zorgt DSI voor hogere beeldkwaliteit tegen een gereduceerde prijs. Invoer detectie blijft hetzelfde.

Waarom maken een van deze wanneer hebt u een smartphone?

Typisch, smartphones en tablets gebruiken ofwel capacitieve, vuurbestendige, of akoestische oppervlaktegolf schermen om op te sporen van de gebruiker raak punten. Capacitieve maakt gebruik van de elektrische eigenschappen van menselijke lichamen oog op de opsporing van gebruikersinvoer op bepaalde punten (de huid van uw vingertoppen). Dus, apparaten met behulp van dit scherm zijn zeer gevoelig en verwaarlozing druk--wat betekent dat de gebruikers regelmatig weergavekoppen of gehandschoende handen niet gebruiken. Naast dit, zouden de kosten voor capacitieve gelaagdheid op een grootschalig project enorm zijn.

Resistieve schermen gewoon afhankelijk van druk zoals ze zijn gebouwd door gelaagdheid schermen. Voor resistieve, er is een ongemak dat bouwen deze setup de gebruiker gelaagdheid om patronen te maken met weinig belofte van multi-invoer detectie zou vereisen.

In de schermen van de Surface Acoustic Wave (SAW), wanneer een paneel is geraakt, de ultrasone golven uitgeoefend in de panelen worden geabsorbeerd op die punten en dit registreert een positie voor touch events op de controller voor verwerking. Dit zou belastend als toegepast op de grotere schermen.

Infrarood technologie houdt echter het voordeel dat ze kunnen leveren superieure beelden zonder een overlay terwijl de toekenning van de mogelijkheid om de meeste objecten detecteren. Ook de mogelijkheid om fiducial markers (programmeerbare blokken) gebruiken. Ook, ze hebben meestal het hogere aantal Maximum touch ingangen.

Wat is het eerste ding om te bekommeren, nadat ik heb mijn ontwerp plan klaar?

Het eerste ding dat je moet zorgen over is uw LCD-TV. U zal niet zitten kundig voor zomaar een TV gebruiken, omdat er mogelijk problemen. Ik zal dit uitleggen in meer detail binnenkort.

Gerelateerde Artikelen

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

dit instructable zal u tonen hoe te programmeren van Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition. Het voorbeeld die u vandaag maakt is een eenvoudige image viewer.Als je dit instructable gelieve duw de + knop aan de bovenkant van de instructable. Bed
Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

In dit Instructable, wij zal kijken naar het creëren van een eenvoudig spel met Flash Professional 8. Dit is het eerste deel van veel en elke keer, we zullen maken het spel meer en meer complex. Ik zal ervoor zorgen dat u elk onderdeel volledig begri
Creëren van uw eerste iOS-app

Creëren van uw eerste iOS-app

deze site rondkijken, kwam het aan me dat waren er niet veel ' ibles over het programmeren van het iOS platform, dus ik dacht dat ik zou bevestigen dat tekort. Dit is een eenvoudige "hello, world!" app voor de iPhone (of iPod Touch of iPad). Dit
Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

IntroductieHet gebruik van computerprogramma's is van invloed op ons dagelijks leven. Computers, smartphones en tablets worden allemaal uitgevoerd door een programma iemand gemaakt. Deze programma's variëren in moeilijkheid afhankelijk van het doel v
Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

In het tweede deel van veel Flash tutorials, we zullen kijken hoe te maken van ons karakter grenzen toe te voegen, zodat we niet verder van het scherm, flip en beide richtingen hij gaat kijken. In deel 1, we keken in beweging en we zullen maken het e
Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het klinkt zo makkelijk. U ziet de verhalen over kinderen, direct van de middelbare school, het opzetten van de multi-miljoen dollar online winkels. De pers technologie maken het geluid zo eenvoudig als het klikken op je vingers. Echter, mijn ervarin
Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Ik wilde dit Instructable maken voor iedereen die eigenaar is van een python tapijt of iedereen die overweegt het bezit van dergelijke een geweldig dier. Ik wilde mijn kennis van de veehouderij en mijn passie voor reptielen delen met mensen. Ik heb Z
Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

In 2008, mijn vader en ik waren in dienst tot het maken een 14' hoge monument van een cougar mascotte voor Washington State University. We zijn ook gemaakt met drie kleinere formaat bronzen replica's van het monument te verkopen aan alumni en fans.In
Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

laten we eerlijk zijn. Schijven zijn een ding van het verleden, en externe harde schijven zijn omvangrijk en lastig. Met deze gids, zal ik u tonen hoe maak je een Home Media Center, geschikt voor streaming films en muziek rechtstreeks naar je PC. Het
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Welkom bij de tweede van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: Gamecontrollers hoofdstuk 2Deze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en vid
Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Geïnspireerd door de nieuwe zomer flick "G.I. Joe: The Rise of Cobra."  Dit instructable zal u tonen hoe te maken van de "Duke" Armor.Dus hou mijn vrouw en ik om uit te gaan in kostuum voor Halloween.  Ik leun meer aan de kant van brut
De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

een van de vierde graad leerkrachten ik werk met kwam naar me en vroeg als ik kon bedenken met een les die weer voor de vierde rang klassen.  Zij waren klaar om te beginnen een eenheid in de wetenschap waarbij weer, evenals het lezen van een boek die
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Welkom bij de eerste van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slagDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video g
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Welkom bij de derde van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 3 LightcyclesDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video ga