Creëren van uw eerste multi-touch tabel (9 / 17 stap)

Stap 9: Acryl Setup / IR setup (Hardware)


Uw Endlighten laag vinden. Het is tijd om het te verpakken in IR LED's. U kunt overwegen de aankoop van sommige U-balken om de tabel een schoner voelen en kijken. Voor ons, omdat we waren nog steeds aan het testen, we gebruikten Duct Tape opnieuw om de IR op zijn plaats houden. Alles wat je hoeft te doen is gewoon snijden de IR-haspel op maat en wikkel het rond de randen van het acryl. Vervolgens verbinding maken met een voeding en controleer of ze werken. U mei niet zitten kundig voor zien de IR golflengte met uw oog, maar als u uw telefoon gebruiken, ziet u een oranje-gelige gloed.

I. de gelaagdheid:

Nu zullen we gelaagdheid. Deze stap is zeer belangrijk omdat afhankelijk van hoe u dit doet, zal uw setup verschillen in invoer detectie, beeldschaduwen en transparantie opleveren. We moeten een manier vinden om evenwicht tussen deze drie perfect.

  • ghosting verwijst naar de "natuurlijkheid" van uw interactie met de tabel. We zeggen er is teveel beeldschaduwen wanneer de acryl lagen zijn te dik of bestelde op een manier dat uw Aanraking niet lijkt te voelen. Als uw Aanraking laag, bijvoorbeeld is een duim uit de projectie laag, zal het effect van Lichtbreking zwaarder worden en je zult voelen alsof je raakt uitgeschakeld zijn. Dit is een probleem dat je niet de volledige touchscreen ervaring krijgt.
  • Zover invoer detectie gaat, gaat wat we nu de positionering zodanig dat deze maximale camera detectie. Er is een drempel waar de gelaagdheid is ook uit, die verbiedt dat u goed een foton-botsingen veroorzaakt. Wanneer u op de acryl drukt, dwingt u fotonen veroorzaken "explosies" op een manier te botsen. Die explosies zijn genoemd en gelezen als "blobs" door de software. Als, bijvoorbeeld, uw resistente laag te ver van de camera of de IR-laag, zal er geen botsingen gelezen door de software.
  • Transparantie heeft betrekking op de mogelijkheden van gebruikers om te zien via het LCD-scherm. Dit kan zijn een creatief gebruikt of het slecht kan zijn. De lijn tussen goed en kwaad is vooral wazig hierover.

II. Voorbeeld opstellingen:

Ik zal nu de opstellingen die we met experimenteerden delen en kunt u de beste keuze:

* Beschermende verwijst naar slijtvast acryl
* IR verwijst naar Endlighten acryl
* Ondersteuning verwijst naar geëxtrudeerde FF acryl
  1. Het oorspronkelijke plan:

---Beschermende (3-5 mm)---
=== IR (8-10 mm) ===
~ ~ ~ LCD (2 mm) ~ ~ ~
Diffuus (1-2 mm) ***
___Support (8 mm) ___
.
.
.
. ~ 3 ft
.
.
.
_________|--camera--|___________

** Verslag: Zware beeldschaduwen opgetreden tengevolge van de steun wordt zo dik. De botsingen in de IR zou niet ook de 10 mm stuk door de diffuse laag ontsnappen. Nauwelijks heb blobs geregistreerd tenzij het de gebruiker toegenomen druk van touch (die schadelijk is voor de integriteit van het systeem) en de beschermende laag verwijderd. Ook was de afstand tussen de camera en lagen te groot. Ontdekte dat het werkt beter als de afstand van de camera werd verlaagd, de dikte van de IR en ondersteuning werden verlaagd:

---Beschermende (3 mm)---
=== IR (8 of minder mm) ==
~ ~ ~ LCD (2 mm) ~ ~ ~
Diffuus (1-2 mm) ***
___Support (< 8 (misschien 3) mm) ___
. ~ 1-2 ft
_________|--camera--|___________

Dit schijnt te zijn wat het beste werkt.

2. de volgende installatie werkte als gevolg van de stevigheid van de doos:

=== IR (8 mm) ===
~ ~ ~ LCD (2 mm) ~ ~ ~
Diffuus (1-2 mm) ***
___Support (3-5 mm) ___
.
.
.
.
.
~ 3ft
.
.
.
.

_________|--camera--|___________

Verslag: BLOB's waren aanwezig maar flauw. een zekere mate van druk was nodig om de invoer te registreren. Ook, als gevolg van de stevigheid van het vak, wij niet hoefden te zorgen te maken over de lagen kromtrekken. De eerste afstand getest was 3 ft. Wij gaan ervan uit dat als de afstand was gedaald tot 1.6 voeten, de blobs zou worden gelezen perfect zoals de lens die we gekocht heeft hiermee ingestemd wiskundig. Alleen groot probleem zou de uitsluiting van de beschermende laag, maar de Endlighten verging te onverwacht duurzaam zolang we het af en toe naar beneden veegde. Ik beveel deze opstelling.

3. creatieve setup: dit is mijn persoonlijke favoriet:

=== IR (8 mm) ===
~ ~ ~ LCD (2 mm) ~ ~ ~
___Support (3-5 mm) ___
~ 1-2 ft
_________|--camera--|___________

** Verslag: Perfecte BLOB's te lezen. Bovendien, zou verkleinen van 3 ft tot 1.6 ft alleen maken het beter (waardoor voor ons om een beschermende laag). Het nadeel is dat omdat de diffuse laag is verwijderd, de transparantie toeneemt. We offeren de transparantie voor een perfecte detectie en vrijwel geen beeldschaduwen. De transparantie is niet slecht wanneer het geen ambient licht (het is niet invasief). Indien de gebruiker wenst te maken van de tabel in een gebied met omgevingslicht, wordt deze instelling niet aanbevolen aangezien zij zal niet zien het scherm uitvoeren op maximale kwaliteit. Als de gebruiker creatief is, kunnen ze pronken met de ingewanden van het systeem en maken het zeer presentabel. Je kunt dit proberen:

---Beschermende (3 mm)---
=== IR (8 of minder mm) ==
~ ~ ~ LCD (2 mm) ~ ~ ~
___Support (3 mm) ___
. ~ 1-2 ft.
_________|--camera--|___________

Het bovenstaande is het voorbeeld van de instellingen die we gaan richting op dit moment voor experimenten.

4. setup dat meer verkennen moet:

=== IR (8-10 of minder mm) ==
~ ~ ~ LCD (2 mm) ~ ~ ~
. ~ 1-2 ft.
_________|--camera--|___________

** Verslag: Niet aanbevolen tenzij een laag ondersteuning toegevoegd (LCD's zijn erg kwetsbaar), maar het is een interessante opstelling. Ontvangen perfecte blobs, geen ghosting, nog veel transparantie. Misschien het toevoegen van een laag van ondersteuning en een dunne diffuus zal werken.

III. opmerkingen

A. het blad van de diffusor we gebruikten was de dikker dat is verpakt met de LCD-zoals mijn teamgenoot per ongeluk de kleinere gooide. Ik ben er tamelijk zeker van dat de dunnere platen best om transparantie in het geval van de opstellingen die we gebouwd zonder diffuus lagen zou hebben gewerkt.

B. Ik moedig zeer de bouwer door andere projecten bereikt op de NUI groep forums te lezen en het formuleren van een ontwerpplan voordat het project.

C. Ik heb niet het gevoel dat ik moest grondig verklaren de re-assemblage voor het LCD-scherm op het vak. Alles wat je hoeft te doen is plaats het op de top van uw steun laag naar beneden en sluit de juiste FFC-aansluitingen op het bord van de T-con. Het is belangrijk dat u ze met de aansluitingen overeenkomen met verbonden. Ook, zorg ervoor dat de aansluitingen zijn schoon en dat de FFC in correct zijn. Als je ze achteruit of onjuist plaatst, ziet u mogelijk een kolom met dode pixels. Dit is niets te zijn ook verontrust over als u alleen wilt herstellen van de verbinding.

Gerelateerde Artikelen

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

dit instructable zal u tonen hoe te programmeren van Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition. Het voorbeeld die u vandaag maakt is een eenvoudige image viewer.Als je dit instructable gelieve duw de + knop aan de bovenkant van de instructable. Bed
Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

In dit Instructable, wij zal kijken naar het creëren van een eenvoudig spel met Flash Professional 8. Dit is het eerste deel van veel en elke keer, we zullen maken het spel meer en meer complex. Ik zal ervoor zorgen dat u elk onderdeel volledig begri
Creëren van uw eerste iOS-app

Creëren van uw eerste iOS-app

deze site rondkijken, kwam het aan me dat waren er niet veel ' ibles over het programmeren van het iOS platform, dus ik dacht dat ik zou bevestigen dat tekort. Dit is een eenvoudige "hello, world!" app voor de iPhone (of iPod Touch of iPad). Dit
Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

IntroductieHet gebruik van computerprogramma's is van invloed op ons dagelijks leven. Computers, smartphones en tablets worden allemaal uitgevoerd door een programma iemand gemaakt. Deze programma's variëren in moeilijkheid afhankelijk van het doel v
Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

In het tweede deel van veel Flash tutorials, we zullen kijken hoe te maken van ons karakter grenzen toe te voegen, zodat we niet verder van het scherm, flip en beide richtingen hij gaat kijken. In deel 1, we keken in beweging en we zullen maken het e
Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het klinkt zo makkelijk. U ziet de verhalen over kinderen, direct van de middelbare school, het opzetten van de multi-miljoen dollar online winkels. De pers technologie maken het geluid zo eenvoudig als het klikken op je vingers. Echter, mijn ervarin
Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Ik wilde dit Instructable maken voor iedereen die eigenaar is van een python tapijt of iedereen die overweegt het bezit van dergelijke een geweldig dier. Ik wilde mijn kennis van de veehouderij en mijn passie voor reptielen delen met mensen. Ik heb Z
Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

In 2008, mijn vader en ik waren in dienst tot het maken een 14' hoge monument van een cougar mascotte voor Washington State University. We zijn ook gemaakt met drie kleinere formaat bronzen replica's van het monument te verkopen aan alumni en fans.In
Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

laten we eerlijk zijn. Schijven zijn een ding van het verleden, en externe harde schijven zijn omvangrijk en lastig. Met deze gids, zal ik u tonen hoe maak je een Home Media Center, geschikt voor streaming films en muziek rechtstreeks naar je PC. Het
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Welkom bij de tweede van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: Gamecontrollers hoofdstuk 2Deze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en vid
Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Geïnspireerd door de nieuwe zomer flick "G.I. Joe: The Rise of Cobra."  Dit instructable zal u tonen hoe te maken van de "Duke" Armor.Dus hou mijn vrouw en ik om uit te gaan in kostuum voor Halloween.  Ik leun meer aan de kant van brut
De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

een van de vierde graad leerkrachten ik werk met kwam naar me en vroeg als ik kon bedenken met een les die weer voor de vierde rang klassen.  Zij waren klaar om te beginnen een eenheid in de wetenschap waarbij weer, evenals het lezen van een boek die
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Welkom bij de eerste van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slagDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video g
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Welkom bij de derde van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 3 LightcyclesDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video ga