Creëren van uw eerste multi-touch tabel (11 / 17 stap)

Stap 11: Begrip van de software (informatie)


Wij zullen worden uitgevoerd diverse warez voor dit project te werken. Gelukkig voor ons, heeft de Gemeenschap NUI al ontwikkeld een open source versie van de tracking-software om de controller te goed bepalen of een instantie een aanraking-gebeurtenis of niet. Dit is vooral gelukkig dat zijn er vele tracking suites die er zijn die gaan voor een goede 3.000 dollar of zo. Het programma dat we gebruiken zullen, CCV, loopt even zo groot en is veel gemakkelijker om op te lossen. Dit betekent echter niet dat er een eenvoudig proces. Ik zal beginnen door te benadrukken dat u veel problemen opgetreden bij het uitvoeren van CCV zult tegenkomen. Uw systeem moet u doen verschillende dingen om het werken te krijgen. Ook, als u werkt Windows 8.1 (hoewel het zou een geschikt OS voor multi-aanraking), de documentatie is zeer schaars. De reden zelden vindt u alle informatie met betrekking tot software-instellingen is dat velen van ons die krijgen om te werken hebben gedaan door een slag van geluk. Afhankelijk van uw machine wellicht u ook de verschillende om pakketten te installeren in een bepaalde specifieke volgorde.

I. de opsporingssoftware van de werking van:

Het algoritme voor het bijhouden en onderhouden touch events is een beetje ingewikkeld, nog zeer fascinerend. Houd in gedachten dat hoewel Jeff Han pionier het gebruik van IR-technologie in de multi-aanraking van zijn gefrustreerd totale interne reflectie (FTIR) toont enkel onlangs, de software technieken zijn gebruikt voor een lange tijd.

Het proces bestaat uit een verzameling van vergelijkingen:

  • De vergelijking van de Braziliaanse X_k = X_(k-1) + VU_k + W_k

    • Waar X_k de verspreiding van de variabele staat voor de positie X beschrijft, X_(k-1) is de ware positie op moment = k-1 van het evenement, W_k is een term die ruis, en VU_k is een term van de snelheid van constante snelheid V.
  • De observatie vergelijking Y_k = X_k + n_k
    • n_k is waar de nul-gemiddelde Gauss witte ruis.

Een Kalman-filter toe te passen zal recursief sequentieel een voorspelling van de Objectpositie op basis van de positie die door de vorige verstrekt. Y_k wordt hier, een luidruchtige observatie van X_k. Gezien deze informatie, kan de controller bepalen of een input continu en traceerbaar is, of of het is overleden.

* U kunt lees meer hierover op van de groep van de NUI publicatie Multitouch technologieën beschikbaar kostenloos op van de groep van de NUI forums of hoger als een PDF-bestand. Dit is een korte twee hoofdstuk boek gericht op beginners te voeden voordat zij het dreigen allemaal in een poging om te bouwen van een multi-touch-display. De volledige uitleg van de bovenstaande vergelijking is opgenomen in dit boek zo goed.

Gerelateerde Artikelen

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

dit instructable zal u tonen hoe te programmeren van Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition. Het voorbeeld die u vandaag maakt is een eenvoudige image viewer.Als je dit instructable gelieve duw de + knop aan de bovenkant van de instructable. Bed
Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

In dit Instructable, wij zal kijken naar het creëren van een eenvoudig spel met Flash Professional 8. Dit is het eerste deel van veel en elke keer, we zullen maken het spel meer en meer complex. Ik zal ervoor zorgen dat u elk onderdeel volledig begri
Creëren van uw eerste iOS-app

Creëren van uw eerste iOS-app

deze site rondkijken, kwam het aan me dat waren er niet veel ' ibles over het programmeren van het iOS platform, dus ik dacht dat ik zou bevestigen dat tekort. Dit is een eenvoudige "hello, world!" app voor de iPhone (of iPod Touch of iPad). Dit
Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

IntroductieHet gebruik van computerprogramma's is van invloed op ons dagelijks leven. Computers, smartphones en tablets worden allemaal uitgevoerd door een programma iemand gemaakt. Deze programma's variëren in moeilijkheid afhankelijk van het doel v
Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

In het tweede deel van veel Flash tutorials, we zullen kijken hoe te maken van ons karakter grenzen toe te voegen, zodat we niet verder van het scherm, flip en beide richtingen hij gaat kijken. In deel 1, we keken in beweging en we zullen maken het e
Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het klinkt zo makkelijk. U ziet de verhalen over kinderen, direct van de middelbare school, het opzetten van de multi-miljoen dollar online winkels. De pers technologie maken het geluid zo eenvoudig als het klikken op je vingers. Echter, mijn ervarin
Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Ik wilde dit Instructable maken voor iedereen die eigenaar is van een python tapijt of iedereen die overweegt het bezit van dergelijke een geweldig dier. Ik wilde mijn kennis van de veehouderij en mijn passie voor reptielen delen met mensen. Ik heb Z
Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

In 2008, mijn vader en ik waren in dienst tot het maken een 14' hoge monument van een cougar mascotte voor Washington State University. We zijn ook gemaakt met drie kleinere formaat bronzen replica's van het monument te verkopen aan alumni en fans.In
Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

laten we eerlijk zijn. Schijven zijn een ding van het verleden, en externe harde schijven zijn omvangrijk en lastig. Met deze gids, zal ik u tonen hoe maak je een Home Media Center, geschikt voor streaming films en muziek rechtstreeks naar je PC. Het
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Welkom bij de tweede van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: Gamecontrollers hoofdstuk 2Deze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en vid
Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Geïnspireerd door de nieuwe zomer flick "G.I. Joe: The Rise of Cobra."  Dit instructable zal u tonen hoe te maken van de "Duke" Armor.Dus hou mijn vrouw en ik om uit te gaan in kostuum voor Halloween.  Ik leun meer aan de kant van brut
De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

een van de vierde graad leerkrachten ik werk met kwam naar me en vroeg als ik kon bedenken met een les die weer voor de vierde rang klassen.  Zij waren klaar om te beginnen een eenheid in de wetenschap waarbij weer, evenals het lezen van een boek die
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Welkom bij de eerste van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slagDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video g
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Welkom bij de derde van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 3 LightcyclesDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video ga