Creëren van uw eerste multi-touch tabel (7 / 17 stap)

Stap 7: Het geven van leven aan uw tabel (Hardware)


Herinneren aan het laatste deel waar ik u om foto's van elke verbinding geadviseerd. Dit is waar alle zal van pas komen. In deze sectie, zullen we worden in wezen wederopbouw van de LCD-TV op uw vak. Hoe je dit gaat hangt alleen af van hoe u ervoor gekozen om het ontwerp van uw vak een paar secties terug. Voor ons team besloten we om te gaan met het ontwerpen van een innerlijke vak dat later zou worden gecamoufleerd binnen een andere buitenste vak. We gewoon gewend houtschroeven schroef van de platen op de achterkant van het binnenste vak. Het belangrijke ding om te overwegen is voorzichtig zijn dat je de planken niet spleet terwijl schroeven ze op het hout. Voor nu, voorbijgaan aan het LCD-scherm. Plaats niet het tot de volgende sectie als we moeten praten over de gelaagdheid van de tabel. Echter, hoeft u de optie van het plaatsen van uw computer samen met het bestuur van het LCD-scherm. Er is een grote mate van flexibiliteit bij het kiezen van een computer. Om eerlijk te zijn, zolang het heeft meer dan 512 MB RAM en HDMI compatibel is, zal de computer mooi uitvoeren. Recente/fatsoenlijke PC zal doen--zelfs een laptop als u dat wilt. Besturingssystemen zullen we later over praten. Voor nu, kies uw favoriete zoals we hebben alles instellen.

Gerelateerde Artikelen

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

Creëren van uw eerste programma In Visual Basic

dit instructable zal u tonen hoe te programmeren van Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition. Het voorbeeld die u vandaag maakt is een eenvoudige image viewer.Als je dit instructable gelieve duw de + knop aan de bovenkant van de instructable. Bed
Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

Het creëren van uw eerste spel: Part 1: karakter oprichting en verkeer

In dit Instructable, wij zal kijken naar het creëren van een eenvoudig spel met Flash Professional 8. Dit is het eerste deel van veel en elke keer, we zullen maken het spel meer en meer complex. Ik zal ervoor zorgen dat u elk onderdeel volledig begri
Creëren van uw eerste iOS-app

Creëren van uw eerste iOS-app

deze site rondkijken, kwam het aan me dat waren er niet veel ' ibles over het programmeren van het iOS platform, dus ik dacht dat ik zou bevestigen dat tekort. Dit is een eenvoudige "hello, world!" app voor de iPhone (of iPod Touch of iPad). Dit
Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

Creëren van uw eerste C++-programma met behulp van de Visual Studio Express IDE

IntroductieHet gebruik van computerprogramma's is van invloed op ons dagelijks leven. Computers, smartphones en tablets worden allemaal uitgevoerd door een programma iemand gemaakt. Deze programma's variëren in moeilijkheid afhankelijk van het doel v
Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

Het creëren van uw eerste spel: Deel 2: grenzen en teken spiegelen

In het tweede deel van veel Flash tutorials, we zullen kijken hoe te maken van ons karakter grenzen toe te voegen, zodat we niet verder van het scherm, flip en beide richtingen hij gaat kijken. In deel 1, we keken in beweging en we zullen maken het e
Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het creëren van een online winkel in 7 dagen

Het klinkt zo makkelijk. U ziet de verhalen over kinderen, direct van de middelbare school, het opzetten van de multi-miljoen dollar online winkels. De pers technologie maken het geluid zo eenvoudig als het klikken op je vingers. Echter, mijn ervarin
Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Brengen van buiten naar binnen, het creëren van een vivarium voor een Python tapijt

Ik wilde dit Instructable maken voor iedereen die eigenaar is van een python tapijt of iedereen die overweegt het bezit van dergelijke een geweldig dier. Ik wilde mijn kennis van de veehouderij en mijn passie voor reptielen delen met mensen. Ik heb Z
Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

Creëren van een universiteit Monument en Replica brons

In 2008, mijn vader en ik waren in dienst tot het maken een 14' hoge monument van een cougar mascotte voor Washington State University. We zijn ook gemaakt met drie kleinere formaat bronzen replica's van het monument te verkopen aan alumni en fans.In
Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

Het creëren van een Home Media Streaming Center met Ubuntu

laten we eerlijk zijn. Schijven zijn een ding van het verleden, en externe harde schijven zijn omvangrijk en lastig. Met deze gids, zal ik u tonen hoe maak je een Home Media Center, geschikt voor streaming films en muziek rechtstreeks naar je PC. Het
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 2 Game Controllers

Welkom bij de tweede van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: Gamecontrollers hoofdstuk 2Deze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en vid
Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Creëren van een G.I. Joe "Duke" Halloween kostuum

Geïnspireerd door de nieuwe zomer flick "G.I. Joe: The Rise of Cobra."  Dit instructable zal u tonen hoe te maken van de "Duke" Armor.Dus hou mijn vrouw en ik om uit te gaan in kostuum voor Halloween.  Ik leun meer aan de kant van brut
De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

De kunst van het weer: creëren van een artistieke weer milieu

een van de vierde graad leerkrachten ik werk met kwam naar me en vroeg als ik kon bedenken met een les die weer voor de vierde rang klassen.  Zij waren klaar om te beginnen een eenheid in de wetenschap waarbij weer, evenals het lezen van een boek die
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slag.

Welkom bij de eerste van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 1 aan de slagDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video g
Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Het creëren van animatie en Games: hoofdstuk 3 Lightcycles

Welkom bij de derde van een multi-delige serie:Maken van animatie en Games: hoofdstuk 3 LightcyclesDeze serie zal duik in het gebruik van de Propeller microcontroller gebaseerde systemen voor het maken van uw eigen afbeeldingen, animaties en video ga