Stap 14: Zbrush 9: laatste Details en decimering
Het onderste deel van het vak was het veel gemakkelijker om te doen nadat ik had mijn techniek naar beneden. Ik gewoon volgde de ontwerpen op mijn schets mesh en stappen 6-13 herhaald totdat ik een volledig gedetailleerd ontwerp had bereikt. Nogmaals, ik had gemaakt zo veel decoratieve sub instrumenten (meer dan 30) met dezelfde technieken zou overbodig en verspilling te beschrijven van elkaar.
Zodra het onderste gedeelte van het vak klaar was moest ik lager de poly-graaf tot onder 500K voordat ik mijn model naar Shapeways voor afdrukken uploaden kon. ZBrush functies een plug-in genaamd Decimering Master , die stond me toe om te selecteren van de gewenste poly tellen en herberekenen mijn mazen dienovereenkomstig. Decimering Master doet een geweldige job veelhoeken met behoud van detail van de rand te verwijderen. De resulterende Maas zal worden gebouwd van een enigszins verwarde web van driehoekige veelhoeken die worden zal moeilijk of onmogelijk om het later te bewerken dus ik nodig om er zeker van te zijn dat ik absoluut tevreden met mijn ontwerp was. Ik was, dus ik liep het deksel en de bodem Maas door Decimering Master totdat elk model was was amper 500 K.
Ik heb vervolgens geëxporteerd elk model als een. OBJ en geïmporteerd in 3DS Max waar ik hen als geëxporteerd. STL (stereolithograph) bestanden die kunnen worden gelezen en verwerkt door Shapeways.