Stap 6: ZBrush 1: schets Base
Met de evenredige bouw klaar in Max was het tijd om te beginnen in Zbrush beeldhouwen. Ik heb geïmporteerd in het deksel. OBJ en opgeslagen als een Ztool. Vervolgens heb ik geïmporteerd van het onderste gedeelte van het vak en het aan het deksel Ztool als een sub tool toegevoegd. Ik begon losjes schetsen van het ontwerp dat ik naar het vak met de standaard en Dam standaard borstels wilde *. Deze "schets" diende als een gids die verwijs ik terug naar wanneer beeldhouwen die delen die volgt op de lijntekeningen. Hier ziet u de gezichtsvorm roughed in de voorkant van de doos. Ik heb het hoofd net hebt geïmporteerd. OBJ, het als een sub tool toegevoegd en gebruikt de tool transponeren boven te plaatsen het gezicht onbewerkt.
* Ik ben bijvoeging van beelden van de borstels die ik meest nuttig in elke stap voor harde ondergrond beeldhouwen in ZBrush vinden. Ik stel sterk voor maken van uw eigen sub-paletten voor de tools die u het meest gebruikt omdat de standaardinterface nogal omslachtig worden kan.