Stap 1: Concept
De afbeelding voor deze stap wordt van het speelveld dat het torentje, bijnaam Johnny Five, functies op. Als zodanig, waren er deze beperkingen en limieten op mijn ontwerp. Deze ontwerpen werden zo gekozen om te proberen te maximaliseren onze kansen met de gekoppelde regels voor een wedstrijd.
1. het torentje zal zitten in het midden van de Zuid-kant van de kubus. Het zal moeten uitfilteren van dingen die niet in de doos. Je moet een minimale afstand die groter is dan 3 cm.
2. er waren, zoals getoond, twee doelen aan de rechterkant en links voor kalibratie. Deze moeten niet worden gericht en beschoten, maar ze kunnen worden gebruikt voor het kalibreren van de doelstellingen.
3. (niet afgebeeld) kunnen de doelgroep in het veld 1,5 voeten boven of onder het tafelblad. Het torentje moet kunnen richten op in dit bereik.
4. Ik kon ofwel ga snel, of ik kon gaan langzaam en veel van goede gegevens krijgen. Ik kies ervoor om te gaan traag en target betrouwbaarder in tegenstelling tot snel.
De eerste stap in uw ontwerp moet worden voor de productie van een dergelijke lijst. Houd rekening met het volgende:
1. welke vorm u wilt targeten? Voor uw ontwerp, kon u een plein dat kleinere, breder, of een halve cirkel aanwijzen. U kunt patches uit de scan laat of instellen van een minimum gebonden. (zie afbeelding)
2. Hoe ver omhoog wilt u gericht? Wilt u schieten aan het plafond?
4. Hoe ver weg doen u wilt targeten?
5. welke radiale mate u wilt targeten. 0 tot 180? 45 tot 110? U kunt beslissen.
6. wat voor soort snelheid wilt u traverse op? Welke resolutie wil je de scans te hebben?