Stap 1: Dit is eenheid!
http://unity3d.com/Unity/workflow/Integrated-editor
Laten we stellen onze lay-out naar de standaard lay-out.
Ga naar de menubalk en klik op Venster > lay-outs > standaard
- Menubalk
- Object manipulatie Tools (Gizmo): Gebruik dit om de weergave pannen en verplaatsen, roteren en objecten vergroten/verkleinen.
- Pivot instelling: Dit verandert de locatie van de Gizmo te worden op het draaipunt van het object of het object center.
- Coördinaat instellingen: Gebruik deze te wijzigen of verplaatsen van een object in de wereldwijde coördinatensysteem of haar lokale coördinatensysteem (gebaseerd op de rotatie van het object).
- In-Editor spel manipulatie Tools: Gebruik deze om te starten/stoppen, pauzeren, en stap van het spel.
- Lagen: Wijzigen welke lagen zichtbaar zijn in je scène in het geval dat u wilt werken alleen op een set van objecten.
- Lay-out Menu: Uw huidige venster lay-out wijzigen
- Hiërarchie venster: Spel objecten in hier deel uitmaken van de huidige scène. Manipuleren van hen hier.
- Scène / Game / Animator viewer: dit is waar u uw spel bekijken. Ga dit met behulp van rechts klikken met WASD of de muis naar de pan/tilt/zoom.
- Gizmo: Dit is een Gizmo. Gebruik deze te verplaatsen, roteren en het formaat van objecten op basis van het geselecteerde hulpprogramma.
- Inspector-venster: Dit is waar u instellingen voor een geselecteerd object wijzigen.
- Project-venster: Dit is waar alle activa voor het project zijn opgeslagen.
- Consolevenster: Fouten, waarschuwingen en berichten afdrukken alle verschijnt hier. Gebruik dit om te zuiveren.
- Berichtenbalk: Wanneer u een fout, waarschuwing of bericht, zal het verschijnen hier beneden. Ga naar de console om alle uw fouten te herstellen.