Stap 10: animatie
Dezelfde manier u maakte een script, dit keer, maak een Animator-Controller
Project venster > Klik met de rechtermuisknop > maken > Animator Controller
De naam Zombie Animator.Now tweemaal klikken op de Zombie-Animator.
Nu in het Project-venster, ga naar het Zombie-actief opnieuw.
Openstellen van het actief door te klikken op de pijl ernaast.
Nu slepen en neerzetten van de animatie van de walking_3 in het venster van de Animator.
De walking_3 staat de om het even welke staat verbinden door rechts te klikken op om het even welke staat > overgang en klik op walking_3.
Ten eerste, laten we ervoor zorgen dat de wandel 3 lussen correct door het bewerken van de overgang pijl (Klik op de pijl van de overgang).
Zorg ervoor dat de wandelende animatie niet over schoot en de pijlen op de tijdlijn zijn naast elkaar.
Volgende, laten we controleren of de animatie niet super duper langzaam door het bewerken van de animatie van de walking_3 binnen het venster van de Animator.
Zet de snelheid naar ongeveer 3.4.
In uw scène, ga nu naar de Zombie en sleep de animator-controller op de animator-object.
Schakel Root-beweging van toepassing en de doden modus instelt op altijd animatie.
Ten slotte, ga naar Prefab > toepassen en de instellingen toepassen op de prefab. Zorg ervoor dat de Zombie prefab nu ook een animator-controller heeft!
Test het uit in de scène!