Stap 3: terrein
Laten we toevoegen sommige bergen!
Ga in de menubalk naar GameObject > maken andere > terrein
Selecteer het terrein object door erop te klikken in de scène of in de objectenlijst in het venster van de hiërarchie.
Klik op de knop van de Raise/lager terrein in het deelvenster inspector.
Klik met de linkermuisknop en sleep overal op het terrein in de scène te verhogen van de hoogte.
Houd SHIFT ingedrukt om te verlagen.
Experimenteer met verschillende penseel vormen en maten.
Het toevoegen van texturen
Selecteer nu de Paint textuur tool in het itemvenster.
Klik op de knop bewerken texturen onder de texturen kop en selecteer toevoegen textuur.
Selecteer in het venster dat klikt u op Selecteer verschijnt in het vak geëtiketteerd textuur.
Tweevoudig tikken gras (heuvel) in het venster dat verschijnt.
Klik op toevoegen aan de onderkant van de toevoegen terrein textuur venster.
Voeg een paar meer texturen gebruikend de zelfde methode.
Texture Painting
Selecteer een textuur dan gras met het terrein en de textuur van de verf gereedschap is nog steeds geselecteerd.
Nu, net als bij de wijziging van de hoogte, klik en sleep in de viewport te veranderen de textuur van het terrein.
Verplaatsen van uw hoofdcamera
Vind uw camera door te dubbelklikken op het Main Camera-object in de lijst met objecten op de linkerkant van het scherm onder hiërarchie.
Het hulpprogramma verkeer inschakelen door te klikken op de pijl van de 4 richtingen in de linker bovenhoek.
U kunt objecten verplaatsen door te slepen de pijlen van de tool.
Verplaats uw hoofdcamera object zodat het Camera-voorbeeld ziet u iets interessants.