Stap 14: achtergronden
Voor het grootste deel, was het spel bijna klaar. Een van de belangrijkste dingen die we nog steeds nodig was goed achtergronden. Nogmaals, zonder voorafgaande ervaring, Devon en ik besloten dat het gemakkelijker is om te lenen van activa voor het moment zou zijn. Ik keek rond voor een goed ontworpen 8 of 16-bits bos achtergrond te gebruiken en een goeie relatief snel gevonden. Een van onze niveaus werd ontworpen verticaal, dus ik nam een deel van het bos achtergrond en het zodanig aangepast dat het zou Tegel verticaal in plaats van horizontaal. Ik wilde eveneens, maken het lijken alsof je ging dieper in een bos in de levels dus ik het donkerder maakte en gaf het een "ghostly" gevoel. Ik ben blij met de manier waarop de achtergronden kijken op dit moment, maar zal worden wijzigen hen als we ooit voor een werkelijke release proberen zoals ik zou willen dat alle troeven echt origineel te zijn. Voor nu, echter, geven ze inzicht in wat hopelijk dat de finale zou uitzien.