Stap 5: Programmaopties menu
Programmaopties
- Maken van een nieuwe quad oppervlak - voegt een nieuwe quad oppervlak (rechte randen) toe aan het scherm.
- Maak een nieuwe Bezier-oppervlak - voegt een nieuwe Bezier-oppervlakte (gebogen randen) naar het scherm.
- Load lay-out - ladingen oppervlakken en structuren uit vooraf opgeslagen XML-bestanden.
- Lay-out opslaat - slaat alle informatie van de oppervlakte en textuur naar XML-bestanden.
- Overschakelen naar de rendermodus - gaat naar de rendermodus voor u.
Opmerking over lay-outs
De indelingsknoppen laden/opslaan, is afhankelijk van lezen en schrijven een paar XML-bestanden die zijn opgeslagen in de schets van "data" map informatie over oppervlakken en structuren op te slaan. Oorspronkelijk, schrijft alleen de SurfaceMapper-bibliotheek een XML-bestand basisinformatie over alle van de oppervlakken op het scherm (de locaties en de locaties van hun hoekpunten bevat). Het opslaan niet alle informatie over texturen, wat betekent dat u moet handmatig toewijzen hen alles dat u laadt een lay-out. SurfaceMapperGUI zal extra tekstbestanden die alle van de textuur verenigingen voor u behouden schrijven. *.header-onderstreept {border-bottom: 1.0px solide rgb(204,204,204); marge: 10.0px 0.0px 10.0px 0.0px; padding: 3.0px 0.0px 3.0px 0.0px;} *.embiggened-lijst li {padding: 3.0px;}