Stap 11: Voorbeeld #4: meerdere quads en beziers op een complexe scène
Voorbeeld #4: meerdere quads en beziers op een complexe scène
- Stel de projector en de SurfaceMapperGUI zoals beschreven in stap 8.
- Het toevoegen van quads en beziers zo nodig met behulp van de knoppen in het menu opties van het programma.
- Plaats elk van de oppervlakken op de werkelijke objecten die u wilt toewijzen.
- Ik adviseer beginnen met alle van de quads, dan over te gaan tot de beziers. Verwijzen naar de eerdere voorbeelden om te zien hoe te werken met elk van hen.
- Gebruik de vervolgkeuzelijsten bronbestand afbeeldingen of video's toewijzen aan de oppervlakken.
- Schakel over naar de rendermodus.
Opmerking: Aandacht voor uw objecten op andere lagen plaatsen. Begin met het toewijzen van objecten die het verst van de projector (op de "bodem" van de stack). Oppervlakte opnieuw bestellen zal worden toegevoegd uiteindelijk :) *.header onderstreepte {border-bottom: 1.0px solide rgb(204,204,204); marge: 10.0px 0.0px 10.0px 0.0px; padding: 3.0px 0.0px 3.0px 0.0px;} *.embiggened-lijst li {padding: 3.0px;} *.embiggened-lijst li ul {padding-top: 5.0px;}