Stap 12: Voorbeeld #5: piepschuim mannequin head
Voorbeeld #5: piepschuim mannequin head
- Stel de projector en de SurfaceMapperGUI zoals beschreven in stap 8.
- Een nieuwe Bezier-oppervlak aan het scherm toevoegen.
- Plaats de oppervlakte in de buurt van het midden van het hoofd (misschien in de buurt van de neus).
- Gebruik de vervolgkeuzelijsten bronbestand afbeeldingen of video's toewijzen aan de oppervlakken.
- Heen en weer schakelen tussen kalibratie-modus en rendermodus en aanpassen van uw Bezier-oppervlak, totdat het gezicht met het hoofd overeenkomt.
- Afhankelijk van de afbeelding u gebruiken als de structuur die u wellicht verstoren het oppervlak een beetje anders, maar ik vond dat het hebben van een ongeveer ovaloid vorm met een uitlopende onderkant werkte prima.
Krediet voor de textuur van het hoofd gaat naar een gebruiker met de naam "The ripper" op de forums van Newtek. Beeld werd gevonden via Google Images ("hoofd textuur" zocht, maar komt uit deze forumthread.