Stap 9: Voorbeeld #2: meerdere quad oppervlakken op een doos
Voorbeeld #2: meerdere quad oppervlakken op een doos
- Instellen van de projector en open SurfaceMapperGUI zoals beschreven in de vorige stap.
- Als er geen quad oppervlakken op het scherm, voeg zoveel als je nodig hebt.
- Sleep de hoeken van de quad aan de hoeken van de werkelijke oppervlakte wordt geprojecteerd.
- Merk op dat wanneer u ankers punten dicht bij elkaar verplaatst en de muisknop los laat ze zal eigenlijk snap samen. Dit kan zeer bruikbaar zijn voor toewijzing ononderbroken oppervlakken of meerdere zijden objecten met geen rand artefacten.
- Gebruik de daling van de bronbestand naar toewijzen afbeeldingen of video's op de oppervlakken.
- Schakel over naar de rendermodus.
*.header-onderstreept {border-bottom: 1.0px solide rgb(204,204,204); marge: 10.0px 0.0px 10.0px 0.0px; padding: 3.0px 0.0px 3.0px 0.0px;} *.embiggened-lijst li {padding: 3.0px;} *.embiggened-lijst li ul {padding-top: 5.0px;}