Stap 8: Voorbeeld #1: één quad oppervlak op plat-object
Instellen van de scène
- Schakel de projector, brengen in focus en plaats het zo dat het geprojecteerde beeld minstens zo groot als de scène die u toewijzen is wilt op.
- Spiegel van uw computer weergeven zodat het wordt gedeeld met de projector.
- SurfaceMapperGUI in huidige modus (Ctrl + Shift + R) uitgevoerd.
Kaart van het oppervlak
- Als er geen quad oppervlakken op het scherm, een nieuwe toevoegen.
- Sleep de hoeken van de quad aan de hoeken van de werkelijke oppervlakte wordt geprojecteerd.
- Gebruik het bronbestand drop down naar aan toewijzen een afbeelding of video wilt u het oppervlak.
- Schakel over naar de rendermodus.
Merk op dat als de quad oppervlak begint te overeenkomen met de geometrie van het werkelijke object, alle van de interne rasterlijnen van het oppervlak steeds meer parallel en gelijkmatig verdeeld worden zal. Dit is een geweldige manier om te vertellen wanneer je krijgt dicht! *.header-onderstreept {border-bottom: 1.0px solide rgb(204,204,204); marge: 10.0px 0.0px 10.0px 0.0px; padding: 3.0px 0.0px 3.0px 0.0px;} *.embiggened-lijst li {padding: 3.0px;}