Stap 6: Program en aansluiten van de Arduino
Als de Arduino is aangesloten en de computer kan niet achterhalen dat er een seriële poort, moet u een stuurprogramma downloaden vanaf de website van Arduino.
U moet ook de schets die we voor deze toepassing geschreven hebben.
Alle van de bovenstaande software is gekoppeld in Stap twee van dit instructable.
Zodra u de Arduino software die wordt uitgevoerd, en zij de Arduino-hardware erkent (die is aangesloten op de USB-poort van de computer) moet u zal laden de schets die hebben we geschreven via het menu bestand. Ga naar het menu Extra en selecteer vervolgens 'Board' en kies het model van Arduino hebt. De Diecimila, de Duemilanove of de Uno zijn zeer vergelijkbaar, en om het even welk van hen zou werken voor deze toepassing. Vervolgens in het menu Extra, Controleer of dat de seriële poort van de Arduino is geselecteerd.
Op dit punt, met onze schets geladen, je kunt gaan naar het menu bestand en selecteer 'Uploaden aan I/O board' om te laden de schets in je Arduino. Na deze stap werkt, kunt u de Arduino programma afsluit. U zal niet weer nodig hebben, tenzij u wilt wijzigen de manier waarop die je Arduino werkt, en het moet niet worden uitgevoerd terwijl het Python programma is uitgevoerd.
Na dit moet u een verbindingslijn tussen de Arduino en de interfacekaart die controles van de joystick van de rolstoel te gaan maken. We gebruikten pinnen 10, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, van de Arduino en aangesloten hen op pinnen 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9 van de DB25F-connector van de interfacekaart. We ook grond uit de Arduino aangesloten op pin 18 van de DB25F-connector.
Als het is niet duidelijk op dit punt, u kunt overslaan de hele DB25 connector en gewoon draad direct van de Arduino tot de transistors op de interfacekaart. Onze opstelling is het resultaat van het oorspronkelijk via de parallelle poort van de PC in plaats van een Arduino (die is nog steeds een optie als u een parallelle poort hebt en niet wilt gebruiken van een Arduino)