Stap 15: conclusie
Tot slot! Ik hoop dat dit het hele algoritme duidelijker maakt voor velen van u... Ik weet dat het hier nog gaat om zeer ingewikkelde en moeilijk te begrijpen. Ik meestal probeer te maken dingen makkelijk te begrijpen voor niet technische mensen, maar dit algoritme is te complex om te kunnen uitleggen in een eenvoudiger bewoordingen.
Maar bent u een ontwikkelaar of een wiskundige of iemand geïnteresseerd in het leren over dit omdat u wilt helpen of eenvoudige kennis, dan ben ik zeker dat dit genoeg informatie voor u aan de slag of op zijn minst begrijpen het concept achter dit onbekende beest genaamd "ECDSA-ALGORITME" bevat.
Dat gezegd zijnde, wil ik een paar mensen bedanken die mij geholpen te begrijpen dit alles, een bijzonder die wil blijven anoniem, evenals de vele wikipedia-pagina's die ik heb gekoppeld aan in dit artikel, en Avi Kak dankzij zijn papier uit te leggen van de wiskunde achter de ECDSA-ALGORITME, en van die ik heb genomen die grafiek beelden aboves.
PS: In dit instructable, gebruikte ik ' 160 bits' in mijn tekst om te praten over de ECDSA-ALGORITME handtekening, want dat is wat meestal gebruikt wordt als het overeenkomt met de SHA1 hash-formaat van 160 bits (20 bytes) en dat is wat de PS3-beveiliging gebruikt, maar de algoritme zelf kan worden gebruikt met elke grootte van getallen. Er kunnen andere onjuistheden in dit artikel, maar zoals ik al zei, ik ben geen expert en dit was dumbed onderaan zo veel mogelijk whichout verwijderen van alle informatie over het algoritme.