Stap 6: Prototype uw elektronica
Voordat u verdergaat, is het van cruciaal belang te prototype alle elektronica. Als elektronica "Griekse u" niet zorgen over te maken. Ik heb boven het schema in drie aparte screenshots bijgevoegd. Omdat mijn eerste schema nogal chaotisch was, brak ik het zodat het is veel gemakkelijker te interpreteren. Ik adviseer beginnen met het circuit van de 555 timer die de flikkerende LEDs langs de buitenzijde van het spel onder controle. Ik alle mijn onderdelen op een stuk van geperforeerde bestuur gesoldeerd. Zodra het circuit is elkaar gesoldeerd, alligator clips gebruiken het circuit verbinden met de krachtbron van de Arduino. Als deze sectie werkt, beweegt zich op de zoemer en LED's. De uitgangen zal maken gebruik van digitale pennen 8, 9, 10. Zorg ervoor dat uw weerstanden volgens uw LEDs en de zoemer van spanning aanpassen. Nadat de uitgangen intact zijn, gaan naar de ingangen. 3 digitale ingangen zijn nodig voor dit project. Ze worden gebruikt om te voelen wanneer het spel is begonnen, verloren en gewonnen. Pin 2, 3, en 4 de circuits verbinden met de Arduino gebruiken Zodra alle elektronica zijn aangesloten, uploaden de code hieronder opgenomen om hun functionaliteit te testen. Dit is hetzelfde programma die mij tweedehands ter mijn voltooide versie.