Stap 9: Boor een gat en bouwen de Sensor van de val
Vervolgens boor een gat in de achterkant van het labyrint zodat het marmer na voltooiing van het spel afsluiten kunt. Om dit te bereiken, schuif de onderkant in het spel vak en markeer de ruimte tussen de twee driehoeken. Boor vervolgens een gat in de gemarkeerde locatie. Zorg ervoor dat het gat is geboord onder een lichte hoek. Dit zorgt voor een soepele overgang wanneer het marmer wordt afgesloten. Nadat die stap is voltooid, plaats de bodem terug in en het neerzetten van een marmeren om te testen dat het correct wordt afgesloten. Als het marmer is het vangen op een rand, gebruikt u een bestand of schuurpapier om het probleem te verhelpen. Tot slot moet u een manier om te controleren wanneer het marmer is gedaald. Om te doen deze balsahout nemen en snijd het in deze lengtes: 1 "x 1/4"x1/16"(u zult moeten twee van deze) en 1/2" x1/2 "x3/4" (slechts een van deze vereist is). Uit uw hete lijmpistool te breken en u de gegevenseenheden koppelt, zoals wordt weergegeven in de afbeelding hierboven. Volgende draad een Machineschroef tussen de twee stukken van hout (Zie de derde afbeelding hierboven). Ten slotte, lopen een paperclip rond de Machineschroef zodat het vrij hangt.