Stap 12: Deel 11: koppelen van de jas
Om te maskeren de poppenspeler van arm binnen de marionet, is de jas die Seymour tijdens deze scène draagt aangepast aan het hebben van een valse arm en een gleuf voor zijn controle voor de puppet. Deze jas is een standaard mannen sport jas (zij het nogal bewust ongeschikt en grof, gezien het karakter) gekozen door de kostuumontwerper.
Eerst was een valse arm genaaid voor de rechter mouw, gevuld en gestikt te geven het een elleboog en schouder gezamenlijke. Voor het gemak van aanpassing zijn de handen handschoenen (Seymour draagt de andere handschoen aan zijn linkerhand aan). De dummy hand was gevuld en de vingers gestikt samen om realistischer te positioneren.
Met de jas in de hand, een grote spleet aan de voorkant van het kledingstuk gemaakt. Dit was rand gestikte en fray-geplakt om te voorkomen dat aantrekkelijke. Van de marionet mouw wordt gevoed door de gleuf en de pot gekoppeld aan de voorkant van de jas met de band van de controle door de opening schroefdraad (Opmerking: de plaatsing van de vest riem werd verplaatst van de bodem van de pot naar de top voor betere prestaties).
De dummy arm was gleed in de mouw, en de schouder gestikt in plaats aan de voering om beweging te voorkomen. Met behulp van zip-banden, was de hand in een redelijk realistische opstelling en gekoppeld aan de pot (spleten gesneden in de leer van de handschoen en kleine gaten gesneden in de plastic pot voorzien in bijlage). Seymour kan nu vrij de marionet zonder in het bezit van de pot manipuleren.