Alles begint met design. Audrey II is een fantastische schepsel; wordt een mens-etende plant vanuit de ruimte, dat groeit in de productie en dansen en zingt in haar grootste vormen. Natuurlijk, heeft elk formulier specifieke eisen van de beweging en de presentatie die moeten worden aangehouden voordat esthetiek kan worden beschouwd. Voor fase 1 zijn er verschillende script genoemd-voor eisen. Audrey Phase die ik moet:
Kunnen worden gehouden, opgepikt en gedragen door Seymour
'Verwelken' on cue
'Groeien' on cue
Inspelen op de actie op het podium als een functionele hand-marionet
Deze geluid als heel simpel acties in theorie, maar de laatste is een speciale overweging dat vereist van de kleine hand-held puppet kan worden geplaatst op een schilderachtige element met een verborgen poppenspeler die Audrey II vervolgens kunt manipuleren. Vaak producties wil bouwen de verwaandheid dat Audrey immobiel is, totdat ze komt tot leven belangstelling Seymour van bloed drinken te nodigen.
Met deze overwegingen in het achterhoofd begon ik mijn ontwerpproces, uiteindelijk regelen op een variant van de traditionele vlieg-trap ontwerp met een paar raakt dat ik dacht zou maken het aantrekkelijk:
Audrey II ontwikkelt meer kleur in de productie, alsmede de hobbels, aders, Vingervormige en spikes. De eerste vorm is heel bleek.
Ze groeit ook geleidelijk steeds meer tanden. De eerste vorm is tandeloos, en ziet er enigszins lachende en onschuldig.
Ze heeft de gelobde bladeren van een plant van de jungle en de heldere kleuren van verschillende oneven planten en vogels, evenals witte speckling en hoogtepunten te geven de indruk van meer glans dan is toegestaan onder de materialen.
Mijn ontwerpen en notities afgestemd op de behoeften van de productie en mijn overwegingen begin van wat zal nodig zijn om de taken te. Met het ontwerp goedgekeurd en afgerekend op door de directeur (dat is een ander proces zelf, en belangrijke samenwerking), is het bouwen klaar om te beginnen.