Stap 2: Ontwikkeling van het spel
Dit is het deel waar we het ontwikkelen van de games voor de Arduino te communiceren met. Daarom, ik raden u aan gebruik maken van deze tutorials, maar voel je vrij om te doen wat u wilt uw code en spel.
Bewerken: Een goede tip is om te beginnen met het plaatsen van een kubus in het werkgebied in uw project eenheid en een code schrijven om te maken van deze kubus verplaatsen met behulp van uw pedalen/potmeter. Het is zeer eenvoudig, maar ongelooflijk leuk/belonen wanneer u krijgen om te werken! Vervolgens kunt u blijven op van daar, net als een Agile software!
Eenheid is in JavaScript en C#, echter "Arduino verbinding met eenheid" is niet mogelijk met Javascript. Om uw auto werken met Arduino inbreng, uw code moet worden geschreven in C#.
Hier zijn de elementaire tutorials die we gebruikten (we gemaakt ook onze eigen oplossingen):
Hoe maak je een autospel (een hele reeks van het maken van uw auto) De auteur schrijft zijn code in Java, dus je moet vertalen naar C# (niet moeilijk)
Fundamentele eenheid Arduino input
Bewerken: Als het was niet duidelijk, met de auto tutorial-serie, moet u de toetsenbordgebeurtenissen in de code vervangen door wat je de Arduino seriële output wilt moet worden. In het volgende voorbeeld pseudo code - als Arduino.output = 51 dan Turnleft()
Websites zoals http://tf3dm.com/ hebben gratis 3d modellen voor u downloaden naar uw spel, zoals auto's.