Edit: Het is al twee jaar sinds dit project en artikel geboekt en terugkijkend op hetâ €¦ mijn Engels was niet zo goed. Dus ik al de tekst herwerken heb en wat meer info voegde!
Mij en twee vrienden moest maken van een project voor school met de Arduino, en wij dachten dat een interactieve racespel met pedalen en stuurwiel klonk als een goed idee.
Eenheid was onze software-instrument van keuze om onze spel in te maken. Ik maakte een spel, een verbinding tussen de eenheid en de Arduino en hielp met het solderen, een vriend maakte zijn eigen spel en mijn andere vriend maakte de pedalen en het stuur.
U moet kennis in C# van programmeren (als u weet van andere talen, zoals Visual Basic, het is een vrij gemakkelijke overgang) als u wilt dat dit werkt soepel.
Het eerste wat dat we deden was om ervoor te zorgen dat een verbinding tussen de Arduino en de eenheid mogelijk was. Er is een seriële verbinding tussen de Arduino en de eenheid, wat betekent dat de Arduino kan slechts één waarde per keer verzenden. Dat betekent de Arduino zou bijvoorbeeld voor het verzenden van een waarde die zegt dat één weerstand hoog is, en na dat verzenden een andere waarde waarin wordt gemeld dat de potmeter op zijn laagste, enzovoort is, en start opnieuw. Eerst waren we bang dat het leiden enkele problemen met de ingang tot zou, maar het werkte toch.