Stap 4: Testen (spelen) met Arduino en Motors
Dus, als u eenmaal de batterijen en de motoren die zijn aangesloten op de Arduino, zal u nu wilt testen (of zoals ik vind "spelen") met de code en probeer om de snelheid en de vertragingen in de code precies goed voor de rover.Opmerking: Alleen de waarden van items wijzigen, en niet omdat formulering als niet u zou verknoeien iets.
Ook moet u ervoor te zorgen dat het programma bij je passen, niet past u het programma. Als je de code de manier waarop het is test het uit door bellen naar sommige van de poriën in de lus om te controleren of ze werken.
Waarschuwing: Met behulp van de poriën te vertellen de robot waar te gaan, kunnen oorzaak verschillende dingen gebeuren, zoals de robot crashen in muren of objecten, zorg ervoor om een dodenschakelaar (u gesoldeerd op vóór), zodat je het chassis niet breken.
Om te bepalen van verkeer moet u opdrachten verzenden via de seriële monitor.
Hieronder is een video van mij het verkeer van de rover testen:
WATCH IT!