Stap 6: klauw
De klauw kunt draaien en open op elke hoek, om alles wat die je wilt bereiken.
Laten we direct beginnen.
1) Dit is het lichaam verbonden met Andy's tweede sub arm. Maak van een 1 x 10 x 6 vak en maak een rechthoekige gat (grootte 0.3x0.3) over de hele lengte. Maak een tweede gat, een cirkel met straal 1 en hoogte 0.1.
2) Dit is de motor die draaien de klauw. Het is het zelfde van stap 1: "De base". U kunt het nemen van daar.
2.1) deze schijf overbrengen de beweging van de motor. Maak een cilinder met straal 1 en hoogte 0.1. Plaats het in het ronde gat van lichaam 1 en sluit deze aan op de motor (lichaam 2) pin.
3) een ander, groter, transmissie schijf. Maak een cilinder met straal 3 en hoogte 0.1.
4) Dit is de basis klauw. Met behulp van de Sketch > polylijn gereedschap tekenen een regelmatige zeshoek met kant 3.5 (herinnering school: elke zijde is gelijk aan elkaar, en elke zijde vormt een hoek van 120 graden). Met behulp van de maken > diepte > nieuwe solid tool, maken van de vaste stof met hoogte 0.6.
Maak drie cilindrische gaten (radius 0,15) voor heel haar hoogte.
Hun positie van het centrum zijn:
-eerste: 1.90 eenheden omhoog
-tweede: 1.65 eenheden links
-derde: 1.65 eenheden rightward
5) de motor die opent en sluit de klauw. Het is het zelfde van stap 2: "Het eerste gewricht". U kunt nemen als het vanaf daar. Plaats de pin in het bovenste gat van lichaam 4.
6) deze pinnen houdt twee versnellingen. Alleen Maak twee identieke cilinders met straal 0,15 en hoogte 0,75 en plaats deze in de twee onderste gaten van lichaam 4.
7) lichaam 7 wordt gevormd door de versnellingen en tangen.
7.1) we moeten drie versnellingen van twee verschillende grootte, zoals u in de afbeelding zien kunt.
Met behulp van de Sketch > cirkel tool, maken een cirkel met straal 0,75. Maak een kubus met zijde 0,15 en plaats deze zodat het vak nauwelijks raken de cirkel. Met behulp van het patroon > circulaire patroon tool, selecteer de kubus en de cirkel en andere 10 kubussen maken. In totaal moet je 11 kubussen.
Maken > diepte > nieuwe solid de cirkel met hoogte 0,15. Maak een ronde gat in het midden voor hele zijn hoogtepunt met straal 0,15.
Plaats het in het overeenkomen van de bovenste gat in lichaam 4 en pin van lichaam 5.
Herhaal de procedure met behulp van een cirkel basis met straal 1,50 om te creëren de twee grotere tandwielen.
7.2) gebruiken de Sketch > polylijn tool, maken de volgende vorm. Ik zal u vertellen dat de lengte van elk segment en de hoek die elk segment maken met het vorige.
Waarschuwing: de hoek is altijd degene die binnen de vorm. Helpen u met het beeld van de schets, boven (het is de vijfde).
Dit is de procedure:
-segment 1.60 lang;
-segment 1.55 lang, hoek van 90 graden;
-segment 3.10 lange, hoek van 210 graden;
-segment 1.40 lang, hoek van 120 graden;
-segment 1.55 lang, hoek van 240 graden;
-segment 1.55 lang, hoek van 270 graden;
-segment 2,00 lang, hoek van 60 graden;
-segment 0,50 lange, hoek van 90 graden;
-segment 1,50 lange, hoek van 135 graden;
-segment 6,70 lange, hoek van 164 graden;
-de twee uiteinden met elkaar verbinden.
Nu, het gebruik van het hulpprogramma maken > diepte > nieuwe solid met hoogte--- en doe het met een van de grootste versnellingen. Doe hetzelfde met de andere.
Nu, vergadering alles samen.
Gefeliciteerd, is Andy's ontwerp klaar!