Stap 3: Ontwerpen van de aandrijving/tandwiel
Ik ben niet zeker wat de correcte term is, dus vergeef me alstublieft. Hier zijn meer van een verhaal van mislukking, de paar eerste iteraties niet goed werken wanneer het wordt getest met de bewegingsanalyse. Dus waarom zou je de moeite om te lezen over mijn mislukkingen? zodat u ze niet herhalen.
In het oorspronkelijke ontwerp, ik de nummers gepositioneerd in een halve cirkel, trok een cirkel, trok lijnen vanuit het midden van de cirkel naar de pivot plaat uitsteeksels en gemeten van de hoek van deze lijnen. Ik vervolgens maakte van het wiel en smalle spleten voor de uitsteeksels interface met uitgesneden. Het probleem is dat de afstand tussen de uitsteeksels zijn erg groot zijn in tegenstelling tot conventionele rupsvoertuigen, dit maakte het heel onbetrouwbaar uit de test die ik deed.
Vervolgens mij beproefd verbreding van de "slots" en later probeerde ik het toevoegen van meer slots, maar tevergeefs. Ten slotte nam ik een andere aanpak en in plaats van een massief blok met "slots", maakte ik een jojo als wiel met platen.
Om eerlijk te zijn, werkt het, maar zijn zeer slecht ontworpen en ik ben niet zeer tevreden mee. Maar het werkt goed genoeg voor een concept.
* Het aandrijfwiel kan ook gebruik maken van zware trimmen om gewicht en materiaal kosten.