Stap 1: Ontwerpen van de track/treden
* UPDATE *
Aangezien velen niet de sectie merkte schreef ik op het voorkomen van zijwaarts beweegt van het spoor/uitglijden uit. Ik zou willen opmerken van de haar op stap 5. Ik heb ook toegevoegd renderings met idler wielen en "opschorting", omdat ik weet dat haar TLDR (te lang din't lezen)
Het belangrijkste verschil over traditionele track systemen is dat we moeten kunnen draaien van een deel van het spoor in een extra dimensie toe te staan om in te schakelen. Elke link moet 2 vrijheidsgraden van rotatie.
Ik ben begonnen met een schets over hoe ik zou willen om te werken. Elke link zal bestaan uit 2 delen, waar aan de ene kant we toestaan dat rotatie in één as en op de andere einde rotatie in een loodrechte as.
Ik noem het deel dat contact met de grond als "Main plaat" en het deel dat voor de extra flexibiliteit zorgt heet "Pivot plaat"
De belangrijkste plaat zal moeten zitten kundig voor draaien rond aangrenzende belangrijkste platen terwijl het maximaliseren van contact met de grond. Om dit te bereiken, wordt een halve cirkel gebruikt voor de voorzijde. Om ervoor te zorgen dat de aangrenzende belangrijkste plaat goed, de spil draait moeten worden gevestigd in het midden van de cirkel. Aan de achterkant, maakte ik een "gehakt" af halve cirkel, de staart afhakken toelaat om te schakelen naar behoren (zie afbeelding).
Wat betreft de pivot-plaat, omdat het dichter bij de "wheels" dan de belangrijkste plaat is, is het ook de spil plaat van taak te voorzien in een interface waarmee macht moet worden verstrekt aan de nummers. De pivot-plaat gaat ook om sommige interfacing oppervlak met de omdraairollen die wij later zullen behandelen. De pivot-plaat is in feite een einde waarmee een belangrijkste plaat te draaien over een as en een ander einde waarmee de volgende belangrijkste plaat te draaien over een loodrechte as. Het heeft ook een grote uitstulping waarmee de Kogge station te gaan het en zet het spoor, net als de versnellingen van de tandheugel.
Ik maakte ook een pin net te houden het samen. Maar achteraf gezien, we waarschijnlijk kunt weglaten van deze pin te voorzien in snellere berekening in de bewegingsanalyse (zal later worden behandeld) Aangezien de mates gedefinieerd voldoende zullen