Stap 11: Potlood lijn
We zullen gebruiken hen voor veel van de rest van het spel, zoals het niveau wordt softwarematig gegenereerd.
Start door het creëren van een nieuwe map in de map elementen en noemen het Prefabs. Maak een nieuwe Prefab door rechts te klikken en te selecteren van Prefab. De naam van de nieuwe Prefab pencilline.
Vinden van de sprite genaamd pencilline in de sprite-map en sleep deze naar de nieuwe gameObject in het venster van de hiërarchie.
Toevoegen van een vak collider 2D en de grootte ervan aanpassen aan de image.0.03 van de pencilline door 0,05 werken.
Open uw Prefab-map en sleep het GameObject naar de prefab. Het pictogram wordt aangepast aan de nieuwe prefab.
Het doel van het spel verwijderen zodra u het in uw prefab hebt geplaatst. We zullen niet het origineel niet meer nodig.
Nu een nieuwe C# script toevoegen aan uw map ' Scripts ', noemen het pencilline. Open het op en voer het volgende script.
Sleep het script naar het penciltip-object in de Hand. Vervolgens met penciltip nog steeds is geselecteerd, open uw prefab map en sleep uw prefab pencilline over aan de nieuwe obj-parameter op uw script-controller.
Onze Camera heeft nog geen beheerscript, maar als u het spel uitvoert, moet u een pencilline-object gegenereerd aan het uiteinde van het potlood. Je ziet het, omdat de achtergrond blauw is en de regel is gemaakt voor een witte achtergrond.