Stap 7: Reality Check
Ik had slechts kleine wijzigingen aan te brengen. De eerste build van het ontwerp duurde ongeveer twee uur. De rest van de tijd werd besteed schuren, vloeiend maken van ruwe randen en algemene tweaken van het systeem.
Ik zal meestal alleen controleren of deel afmetingen als iets niet lijken te werken rechts. Ik zal de machine monteren, en dan zien of het werkt. Het is meestal niet de eerste vergadering, en ik werk achteruit vanaf daar bepalen welke onderdelen moeten werken.
Onderdelen die nodig afstellen:
Cam (op een tand versnelling axel)- Ik nodig had om zich te ontdoen van de cam die verantwoordelijk was voor de cam tot stilstand op de versnelling axel erboven duwen de ratchet hendel arm uit de weg omdat ik niet aandacht aan het feit dat grote diameter op de cam besteden zou veroorzaken. Gelukkig bleek dat cam overbodig en onnodig.Een Tooth Gear- De ene tand versnelling die verantwoordelijk zijn voor het bevorderen van de versnelling ratel kon bevorderen de ratchet versnelling zonder blokkering van de ratel-arm. Ik had de ene tand op de ene tand vistuig lichtjes langer om vooraf de versnelling ratel ver genoeg voor de ratchet arm naar volledig praktisch maken.
Ratchet Arm- Ik moest het profiel op de achterkant van de arm ratchet zodanig wijzigen dat het moest een ondieper voorsprong het profiel gedeelte verantwoordelijk voor het vangen van de ratchet versnelling tanden. Hierdoor konden in wezen de ratchet arm hebben een veel groter gebied waarin het de versnelling ratel vooruit zou kunnen veroorzaken. Dit betekende dat ik moet verder de versnelling ratel met minder precisie en dat de ratchet arm nog zorgen zou dat het alleen de 15 graden wilt indexeren.
Lege houder Post- Ik moest aanpassen van het gebruik van zelfklevende 2mm schuim als de grijpers te houden de lege houder de lege houder post aan afplakband. De plakband bewees een betere oppervlak dat voldoende boeiend kracht geleverd, was het makkelijker te verwijderen van de lege map van de lege houder post en deed niet comprimeren maar liefst de 2mm schuim. de compressie van het schuim 2mm poort diameter kwaliteitscontrole problemen veroorzaakt. Afhankelijk van de variaties die inherent zijn aan de blikjes frisdrank zou de compressie voor de vuistslag op niet volledig doorboren de kan op de juiste diepte. Dus te ondiep voor een hole is gemaakt, en er was ofwel geen gat gemaakt of onvoldoende diameter.
Nokkenas & koppelings- De nokkenas die ik oorspronkelijk bedoeld om hergebruiken uit de eerste machine bleek niet te werken met de beoogde koppeling ik had gepland over het gebruik van de versnelling op de nokkenas aansluiten. Ik moest een nieuwe transactie op machine draaibank, die was langer en kon gebruiken een herziene koppeling systeem dat niet zou glijden zoals de oude was machine. Dit bleek zeer gunstig zijn omdat het herontwerp stond me toe om gemakkelijk verwijderen van de nokkenas waardoor gemakkelijker aanpassing aan de vergadering van de punch van de zuiger.
Extra versnelling nodig- Mij had voor toevoegen een ander 10 tand versnelling om de boor op de binnenkant van de machine monteren en hebt de boor kunnen om te zetten in de standaard richting van de klok. Als ik niet heb toegevoegd de extra versnelling zou het de versnelling van 1 tand weer in de verkeerde richting om de versnelling ratel vooruit te gaan. Ik wilde ook niet om het te draaien in omgekeerde richting. Sommige oefeningen lijken te bieden niet helemaal zo veel snelheid in omgekeerde richting.
Generaal Tweaks- De ontwerpresolutie rekening houdend met oppervlakken nodig met 600 grit schuurpapier geschuurd en geolied. Het ontbreken van gladde oppervlakken van de un-geolied bleek om teveel weerstand aan de tak van ratchet te bieden, en het kan niet de versnelling ratel correct indexeren. Opgevuld spacer wasmachines met een paar lagen plakband zodat de ratel-versnelling te draaien met minder weerstand.
Kortom, is dit een stap die zowel spannend als aggravatingly frustrerend is als u breken nieuwe grond in het ontwikkelen van je eigen ontwerpen en ontdek wat werkt, wat niet, en al degenen weinig details en stukjes die in de vertaling van theoretische prototype naar een prototype van de echte wereld verdwalen. Maar als u vasthouden, leert u veel geen kwestie hoe succesvol uw eerste ontwerpen zijn. In feite ik meestal van plan mijn eerste prototype op ingewikkelde systemen, op zijn minst ingewikkeld voor mij de eerste keer niet te werken. De portering machine vereist een complete redesign van de grond omhoog van een paar sleutelsystemen.
Het eerste porting machine prototype die ik gemaakt voordat dit me ongeveer $150 - $200 in materialen kost en 100 of meer uren in bouwtijd ontwerpfase niet te tellen. En uiteindelijk bleek een miserable failure. In feite om te getuigen van een aantal van mijn eerdere punten wordt georganiseerd en ontwerpen van elk detail uit, was ik niet bijna zo methodisch als ik met de 2de versie was. Dus niet alleen was het een mislukking en duur gezien het eindresultaat, maar de tweede machine alleen me ongeveer $50 kostte te bouwen en ik zet 40 uur werk in. Met 25 uur besteed aan het ontwerp. Ik bijdragen die aan twee dingen. Een ik had veel geleerd van mijn eerdere falen, 2e ik veel meer tijd in de ontwerpfase en was in staat om het vangen van een heleboel fouten die ik zou hebben geprobeerd om de figuur wat ingenieuze werk rond voor dat zou uiteindelijk mislukken.