Stap 3: Virtualisatie & koelte Enhancement
Met behulp van mijn tekeningen als een algemeen overzicht, begin ik te bouwen mijn eerste virtuele prototype van de machine. Ik vind deze stap omdat krijg je te zien alle details van uw algemene plan in de virtuele wereld samenkomen.
Ik krijg uit mijn remklauwen, en ik begin met het meten van alle materialen en pre gemaakt delen die mij zal zitten using op het duizendste van een duim.
Dit kan buitengewoon vervelend en tijdrovend stap zijn. Maar het voorkomt talloze fouten en voorspelt veel ontwerpfouten. Bijvoorbeeld met de portering machine kon ik om te bepalen waar ik zou hebben ruimte om te zetten van de motor van de machine (een boormachine). Het stond me toe om gemakkelijk achterhalen de gearing voor de overdracht van de macht. Het stond me toe om ervoor te zorgen dat ik zou hebben genoeg speling tussen de pons en het leeg om de lege houder uit de machine te verwijderen zonder het raken van de kachel leeg in de punch telkens te kunnen. Ze klinken als eenvoudig genoeg problemen vermijden aangezien u bouwen. Maar wanneer u de talrijke kleine kwesties samen toevoegt, het is zo makkelijk te misrekenen of onwetend ontwerpbeslissingen te maken, omdat u niet het grotere beeld in gedachten hebt. Je één ding veranderen, en het kan elk ander aspect van uw mechanische systeem effect. Zelfs met de Virtuele Maquette zal er volop gelegenheid om onvoorziene kwesties te behandelen.
Het belangrijkste deel is om te bekijken van deze stap als een stap in de prototyping. Niet zo blijven steken op een bepaalde oplossing dat u niet bereid om het ding revisie geheel als zodra deze opgebouwd in het CAD-programma, kom je over enkele voor de hand liggende ontwerpfouten. Dit is een van de leuke dingen over virtuele modellen; ze zijn zo makkelijk te herbouwen vanaf de grond omhoog met weinig verlies in geld en materialen. Hoe dan ook, mijn belangrijkste punt is wees niet bang om opnieuw te beginnen als moet worden.
Koelte verbetering tijd...
Een ander leuk aspect van de virtualisatie-stap is dat je ook om af te ronden enkele zuiver esthetische details van de machine. Dingen als onbelangrijk filet radiuses en Afschuining afmetingen. Vaak zijn er meerdere manieren om te esthetisch voeren hetzelfde idee. In het voorbeeld van de portering machine heb ik om te kiezen of ik wilde dat de lege houder worden parallel met de grond, of dat de vergadering van de punch worden parallel met de grond. Één van beide manier zou hebben gewerkt hetzelfde als betreft het mechanische systeem was, maar elk een ander geboden voelen en kijken naar de machine. Ik heb een jaar ter waarde van industrieel design opleiding van mijn ervaring van de Universiteit. Mij krijg ik enthousiast over de esthetiek van een machine, en terwijl in een animatie zoals deze ik meestal gericht op functie was en een werkend prototype maken zou ik neem zoveel tijd als ik kon om er iets was ik trots op zowel visueel als functioneel. Is het perfect dat in zijn esthetische aantrekkingskracht? Nee, maar het was zeker de moeite waard voor mij tijd te besteden aan.