Stap 7: Het maken van onze aarde - stap 6
Nu moeten we onze script toevoegen aan het gebied. Om dit te doen, sleept u het script uit het menu van de activa in de bodem naar de sfeer op de scène. Dat is alles. Nu moeten we het instellen van waarden voor onze variabele snelheid. Om dit te doen, klik op de bol en daal af in script in het itemvenster. Nu omzetten in snelheid, oftewel 0, 20. U kunt uw eigen waarde.
Speel het spel!!! Hier ziet u het gebied roteren, maar het lijkt niet te koel. Om dat te doen, moeten we een nieuwe structuur op de sphere, zodat het lijkt als een toevoegen.
Een patroon is een afbeelding die u aan een object toevoegt. Een materiaal is een set van texturen, die u aan een object toevoegen, en zelfs een 3D-effect kan geven. Om te beginnen met het maken van een nieuw materiaal, en noem deze standaard. Wij doen dit, in het geval dat we willen dat onze oorspronkelijke sfeer. Vervolgens, downloaden van de textuur van de aarde die ik heb geupload en sleep deze naar de eenheid. Het wordt automatisch een textuur. Vervolgens sleept u het naar de afbeelding. Een nieuwe map met de naam 'Materialen' aangemaakt worden.
Materialen geven kleur en levendigheid aan objecten. Texturen zijn eenvoudige beelden. Wanneer wij een textuur aan een object toevoegen, is wat wordt toegevoegd eigenlijk een materiaal, dat automatisch wordt gemaakt.
Ziet u dat onze aarde schijnt. Om te stoppen dat, moeten we aanpassen van het materiaal in de nieuw gevormde map gemaakt. Klik op Earth.mat (dat is het enige materiaal daar). Pas in de inspecteur, de gladheid. Er 0.
Wanneer u het spel speelt, ziet u de aarde draaien. We zullen vervolgens een Skybox toevoegen en eindigen.