Stap 2: Introductie van eenheid - stap 1
Wanneer u eenheid start, ziet u een scherm waar u uw projectnaam, de locatie, de 2D/3D enz kan geven.
Selecteer de 3D-optie. Ik noem mijn project 'Spin'. Klik op maken. De setup is weergegeven in de afbeelding.
Het menu dat wordt geopend in de zijkant heet de inspecteur, en het ons toelaat te bewerken en weergeven van de kenmerken van de verschillende onderdelen.
Laat me u een snel overzicht te geven van de algemene besturingselementen. Nadat u de eenheid start, ziet u het venster in de afbeelding. '#Scene' is waar u eigenlijk bewerken van de verschillende componenten, en 'Game' is wat de app eruit zou zien tijdens het hardlopen. Schakel over naar de scène.
Aan de Zoom in, gebruik scroll omhoog of omlaag.
De weergave draaien, houdt u CTRL ingedrukt en beweeg de cursor.
Verplaatsen van de weergave, drukt u op Ctrl + Alt en verplaatsen van de cursor.
De Console is echt nuttig voor het vinden van fouten in je spel en foutopsporing.
Project is waar alle verschillende onderdelen AKA activa van het spel worden getoond.
Laat nu aan de slag.